Så var det för mig förra året också. Helt vansinnigt.Nu har mitt paket åkt ifrån hembyn till Nässjö. Femton mil åt fel håll... Som sagt, avståndet mellan mig och tomten är fem mil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så var det för mig förra året också. Helt vansinnigt.Nu har mitt paket åkt ifrån hembyn till Nässjö. Femton mil åt fel håll... Som sagt, avståndet mellan mig och tomten är fem mil.
Det har återuppstått!!!Satte mig i telefonkö när jag ändå skulle köra några mil och det slutade med att paketet nu är reklamerat...
åhh lucky you! finns ju bara typ 2 orter som har en Ica-butik.....Hmm... Det slog mig precis... Min tomte bör alltså bo i eller nära en stad med en Ica-butik!
Undrer om vi har samme tomme då? För mitt paket var inlämnat på en ICA-butik !Hmm... Det slog mig precis... Min tomte bör alltså bo i eller nära en stad med en Ica-butik!
tänk om det bara finns EN tomte????????Undrer om vi har samme tomme då? För mitt paket var inlämnat på en ICA-butik !
tänk om det bara finns EN tomte????????
Ja men precis! Jag kommer ha plättlätt för att gissa i åråhh lucky you! finns ju bara typ 2 orter som har en Ica-butik.....
Har vi en dubbeltomte i farten?!Undrer om vi har samme tomme då? För mitt paket var inlämnat på en ICA-butik !
Är stortomte @Nixehen den riktiga tomten trotänk om det bara finns EN tomte????????
Jag tror att du behöver söka hjälp, det där lät inte riktigt normaltJust nu känner jag mig rätt nöjd över att jag var in på Rusta igår och kom inte ut med en enda rulle julpapper
Äh, de är snordyra nu så kan förstå litegrannJag tror att du behöver söka hjälp, det där lät inte riktigt normalt
Taskigt upplägg!Ledtrådarna på kortet får mig att tro att min tomte försöker luras och har använt @BigSanta som alias
Inte kan jag heller se var den har lämnats in!
... vem jobbar som spion?
Men! Jag som tittat på julpapper på flera Ica senaste veckorna och tyckt att de haft flera fina, men just det där har ingen av dem haft! (Jag känner mig nu besatt av detta papper eftersom jag inte kan hitta det, vet inte varför eftersom jag ändå inte ska slå in några fler julklappar )Kära pappersnarkomaner! Jag har lokaliserat mina klappars papper på Ica!