Secret Santa 2023

Jag fick paket igår, men pga sammanbrott efter det anonyma brevet så blev det inga bilder då, så de kommer här. :)
IMG_8140.webp

I det här hushållet är det bara jag som slår in presenter. Alltså har blivande maken ingenting att säga till om. :angel:

(Men han verkar inte bry sig heller. Han blir bara glad över att jag älskar paketinslagning och går "all in" i det. Själv blir han arg på både papper, tejp och snöre om de inte gör som han vill, dvs slår in sig själva på direkten.)
Det blir väl en extra ledtråd, att jag är som din man 😜

Jag överväger också att ringa dem pga att ett paket som jag lämnade över till blåklädd PostMordpersonal igår eftermiddag (som blippade QR-koden och klistrade lappen på paketet) inte står som registrerat i appen, bara att jag köpt frakt... :rage:
Satte mig i telefonkö när jag ändå skulle köra några mil och det slutade med att paketet nu är reklamerat... 😢

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
4 820
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 288
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat