Jag gillar att köpa andra snören än de vanliga paketsnörena, blir nog lite dyrare men gud vad finare/lyxigt det kännsDet är många som visat bilder på fina snören också...
Jag vill slå in FLER julklappar! Och köpa fler fina papper. Och snören.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar att köpa andra snören än de vanliga paketsnörena, blir nog lite dyrare men gud vad finare/lyxigt det kännsDet är många som visat bilder på fina snören också...
Jag vill slå in FLER julklappar! Och köpa fler fina papper. Och snören.
Pappret!Och inne i lådan finns alla dessa underbara klappar, jag måste ha varit snäll i år! Visa bifogad fil 134901(Tack på förhand kära tomte för att du inkluderat sonen i klapparna, han kommer bli så glad! )
Ja! Och etiketterna!!Pappret!
Tänkte samma sak, de där med kransarna måste jag fråga var de kom ifrånJa! Och etiketterna!!
Det är för att vi gör av med mer papper då = får en ursäkt att köpa ÄNNU mer papper.Det verkar som att många tomtar har kört på kvantitet vad det gäller antalet klappar i år!
Det blir väl en extra ledtråd, att jag är som din manI det här hushållet är det bara jag som slår in presenter. Alltså har blivande maken ingenting att säga till om.
(Men han verkar inte bry sig heller. Han blir bara glad över att jag älskar paketinslagning och går "all in" i det. Själv blir han arg på både papper, tejp och snöre om de inte gör som han vill, dvs slår in sig själva på direkten.)
Satte mig i telefonkö när jag ändå skulle köra några mil och det slutade med att paketet nu är reklamerat...Jag överväger också att ringa dem pga att ett paket som jag lämnade över till blåklädd PostMordpersonal igår eftermiddag (som blippade QR-koden och klistrade lappen på paketet) inte står som registrerat i appen, bara att jag köpt frakt...
Mitt också, nu är det lastat i Nässjö. Spännande att följa vart det landar. Uppdaterar appen varje halvtimme typ för att inte missa någotMitt paket har lastats ännu en gång
De hann väl inte igår.
Årets twist; du ÄR @Therese1988 s man!Det blir väl en extra ledtråd, att jag är som din man
Fasiken, är han inne på Buke och snokar? Jag trodde han höll till på andra forum...Årets twist; du ÄR @Therese1988 s man!
måste t rusta idag och kolla vad som är kvar av julpapper. Och då firar jag inte ens jul.Just nu känner jag mig rätt nöjd över att jag var in på Rusta igår och kom inte ut med en enda rulle julpapper