Secret Santa 2023

Vi har fått paket!
1. gul_zebra
2. cirkus
3. Ninnurur
4. Blacksmithfarm
5. Wingates
6. EZMK
7. Mirre
8. Therese1988
9. Tranan
10. cili
11. zassoo
12. Fjordfrälst
13. Kakis
14. Hippocampus
15. Cambodia
16. AbCdE
17. Bapelsin
18. Madalitso
19. ii-ssa
20. cewe
21. Takire
22. Hajfisk
23. Miiikaela_
24. Sonic76
25. mysboll
26. Masse
27. Barbabelle
28. Keb71
29. parellikusken
30. Sweep
31. Jeps
32. Calmiche
33. Diabetikern
34. Ceta
35. Halcyon
36. Snurrfian
37. Lillgrådis
38. Malin_L
39. Johanna1988
40. Caoimhe
41. Klara
42. Cattis_E
43. WS6
44. Squie
45. athena_arabians

Fått paket utan att vara med som givare
Islandshästryttare

_20231221_081000.webp

Så, jag tror jag lyckades hugga senaste versionen av listan.

Jag är äntligen på hemmaplan så här är mina fina paket :love:

Vi har fått paket!
1. gul_zebra
2. cirkus
3. Ninnurur
4. Blacksmithfarm
5. Wingates
6. EZMK
7. Mirre
8. Therese1988
9. Tranan
10. cili
11. zassoo
12. Fjordfrälst
13. Kakis
14. Hippocampus
15. Cambodia
16. AbCdE
17. Bapelsin
18. Madalitso
19. ii-ssa
20. cewe
21. Takire
22. Hajfisk
23. Miiikaela_
24. Sonic76
25. mysboll
26. Masse
27. Barbabelle
28. Keb71
29. parellikusken
30. Sweep
31. Jeps
32. Calmiche
33. Diabetikern
34. Ceta
35. Halcyon
36. Snurrfian
37. Lillgrådis
38. Malin_L
39. Johanna1988
40. Caoimhe
41. Klara
42. Cattis_E
43. WS6
44. Squie
45. athena_arabians
46. Nixehen

Fått paket utan att vara med som givare
Islandshästryttare

Tyvärr verkar mitt paket ha fastnat på brevterminalen, men postnord säger att den ska levereras inom två dagar så postnord har på sig till ikväll :p
Bara så att min tomte vet att jag inte struntat i den eller så, jag tittar in på appen ett par gånger om dagen för att se om något har förändrats :rofl:

Åhå, intressant! Får se om min app säger något mera om mitt paket. Hur fick du veta detta?
Jag har hängt i kundtjänst telefonen idag och försökte hitta paketet. Gick inte att hitta, bara att det låg på en terminal och sen, 1.5 timme senare uppdaterades appen. :laugh:
Där står det nu felsorterat. Ligger hos en butik där jag hämtar ut men vet inte om det ska skickas iväg igen, eller om de kommer uppdatera en gång till.

Secret Santa är ju alltid lika roligt, men nu när livet rasar i övrigt så känns det extra roligt att ha så fina paket ligga och vänta på att öppnas 😍 Det ger något positivt mitt i allt kaos alla fall 🥰

Ja jag känner precis så också och så galet tacksam och rörd över att någon ville skicka mig paket fast jag inte ens är med i år egentligen. Det känns bara så stort och så osannolikt att någon vill vara så otroligt snäll mot mig . Livet i övrigt är inte mycket att hänga i julgranen just nu men buke lyfter verkligen mitt humör ❤️😍🙏 Även om de senaste dagarna har varit ganska hemska med otrolig smärta så har jag fått otroligt mycket stöd och hjälp här.

Pga nyfikenhet så bestämde jag mig för att kolla på postnords hemsida också. Där säger de att paketet lämnades över till dem den 19e, men jag har för mig att jag såg något meddelande i appen om samma brevterminal redan innan den 19e 🤔

Jag har hängt i kundtjänst telefonen idag och försökte hitta paketet. Gick inte att hitta, bara att det låg på en terminal och sen, 1.5 timme senare uppdaterades appen. :laugh:
Där står det nu felsorterat. Ligger hos en butik där jag hämtar ut men vet inte om det ska skickas iväg igen, eller om de kommer uppdatera en gång till.
Åhå, kanske jag får ringa upp dem också då för att kolla för säkerhets skull! :up:

Men jisses...

Åhå, kanske jag får ringa upp dem också då för att kolla för säkerhets skull! :up:
Jag överväger också att ringa dem pga att ett paket som jag lämnade över till blåklädd PostMordpersonal igår eftermiddag (som blippade QR-koden och klistrade lappen på paketet) inte står som registrerat i appen, bara att jag köpt frakt... :rage:

Nä. Kom bara till telefonsvararen som sa att paketet är registrerat på deras terminal. "I detta skede finns det ingen möjlighet att komma åt försändelsen. Var vänlig avvakta."
Oh well 🤷‍♀️

Fantastiskt att du fick tag på någon människa att prata med :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
4 849
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 527
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 288
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka