SD minskar igen Del V

Och med samma logik ska vi göra allt för att flytta IS hit så att vi i närområdet får ett lägre stöd för dem. Samma logik för att hålla sympatierna låga. Allra bäst vore om IS tog över nästan hela världen så att sympatierna i alla närliggande områden minskade starkt. Det har liksom inte med saken att göra.
Haha, lika världsfrånvarande och fantasifull som vanligt ;)
Är det en liberal ide du har, att utropa kalifatet Skåne?

Faan var ska en åka då för en gåsamiddag med svartsoppa eller ungråka?

Jag rekommenderar Att se Skavlan från i fredags när en fransk man som var gisslan hos IS är där, han säger att han inte alls upplevde IS som religiösa. Vilket jag tänker är rimligt. De är inte några rättrogna muslimer utan snarare kriminella som utnyttjar religionens namn.
Erdogan -"Islam är islam!"
Läs översättningarna av koranen, haditherna och surorna o förstå att det Inte är en fredlig religion
Alla muslimer är inte terrorister, men alla terrorister är muslimer.
IS gör exakt som profeten!!!! Därav många mindre religiösa S.k moderata muslimer nu har blivit mer religiösa. Fatta hur många muslimska ungdomar i F som stödjer IS.

De flesta svarar som du och muslimer påstår att vi inte kan tolka koranen. Varför säger de så?
http://www.vaknasverige.se/2015/02/...itherna-befaller-rattrogna-muslimer-att-gora/

Läs sista stycket längst ner om Frankrike.

Läs översättningarna av koranen, haditherna och surorna

De flesta svarar som du och muslimer påstår att vi inte kan tolka koranen. .

För att de flesta av oss inte kan läsa arabiska och koranen inte kan översättas

kan givetvis teoretiskt översättas, men då är det inte guds sanna ord längre.

Och även då tolkas koranen på väldigt många olika sätt, några är sunni med olika tolkningar, andra shia.

Erdogan har sina skäl till sina tolkningar, vilket inte innebär någon sanning. Han politiska motståndare i Turkiet är också muslimer och tolkar islam annorlunda.

Läs översättningarna av koranen, haditherna och surorna o förstå att det Inte är en fredlig religion
Alla muslimer är inte terrorister, men alla terrorister är muslimer.
IS gör exakt som profeten!!!! Därav många mindre religiösa S.k moderata muslimer nu har blivit mer religiösa. Fatta hur många muslimska ungdomar i F som stödjer IS.

De flesta svarar som du och muslimer påstår att vi inte kan tolka koranen. Varför säger de så?
http://www.vaknasverige.se/2015/02/...itherna-befaller-rattrogna-muslimer-att-gora/

Läs sista stycket längst ner om Frankrike.
Vi, dvs vi, sekulariserade Svenskar kan nog lika lite tolka Koranen som vi kan tolka Bibeln.

Och framförallt, det viktigaste är ju hur de människor agerar som säger sig vara anhängare av en viss religion.

Alla människor är inte svin, en del har dock burit sig svinaktigt åt, i Guds namn...
uni48aWH1.jpg

Vi, dvs vi, sekulariserade Svenskar kan nog lika lite tolka Koranen som vi kan tolka Bibeln.

Och framförallt, det viktigaste är ju hur de människor agerar som säger sig vara anhängare av en viss religion.

Alla människor är inte svin, en del har dock burit sig svinaktigt åt, i Guds namn...
uni48aWH1.jpg
Javisst. Mein kamf är den när mest sålda boken i mellanöstern. Efter koranen.
Vilka förföljer judar i Malmö? Vilka äger Rinkeby, Rosengård m. fl och ständigt ökande. No go zoner. Det är inte Sverige längre. Vilka hatar demokrati o sekulära samhällen, men utnyttjar demokratin för att få fördelar?
Ingen av de 58 muslimska staterna godkänner FN s deklaration av mänskliga rättigheter.
Kairo deklarationen gäller bara muslimer utifrån sharialagordningen. Deras guds lag. Allahs.
Islam betyder underkastelse. Inte förrän det råder total underkastelse kan fred råda i Fredens religion som mer är en politisk ideologi. Politisk islam.

P.S Opinionsundersökningarna var ej grundat på muslimers åsikter utan av hela nationerna. D.s

beror ju på vad man menar med kristet och land... men 1100-talet? Med samma utgångspunkt skulle i så fall också Israel varit ett kristet land vid samma tid. Däremot lite tveksamt om man kan kalla Sverige för det.
1930 var Libanon till 52% kristet.

652 och 651 är väl uttryck för det gamla ordspråket: Som man känner sig själv, skyller man andra.

Eller kan det vara så illa att sakliga argument tryter och man då tar till vad man haver ;) ?

Sedan är det väl uppenbart att alla terrorister INTE är Muslimer.
Och i ännu högre grad , alla Muslimer är inte terrorister.
De flesta attentaten är inte religiösa, jag skulle nog hävda att en försvinnande bråkdel av alla attentat är religiösa. De är politiska.
Även Jihadisterna i och från Mellanöstern agerar med en politisk agenda men har upptäckt fördelen med att gömma sig bakom religionen.

Ja USA har lyckats bra med att undvika terrordåd från muslimska fundamentalister sedan 9/11. Men att som i artikeln bara nämna t.ex att muslimer stod för en procent av alla terrordåd i Europa ger en väldigt missvisande bild eftersom terrordåd kan vara allt från att spränga en soptunna till att spränga en folkmassa.

"Looking at all people killed by terrorist attacks in Europe and North America during the last 10 years, 97% was committed by Muslim terrorist, or 4703 of 4873 killed. Most of this is September 11 alone.

Still, even if we exclude the September 11 attacks, the share of casualties due to Muslim terror is 91%.

A lot of the remainder are a number of deadly (and under-reported by western media) Muslim terrorist attacks in Russia. If we just look at Western Europe, the share of terrorist deaths caused by Muslim terrorists during the last 10 years is 79%."- http://www.tino.us/2011/02/islamist...errorist-deaths-in-europe-during-last-decade/

Inte första gången du uttrycker dig som ovan. Andra har blivit bannade för mindre.

Just det ovan är en beskrivning av total okunskap i ämnet.

Vad är det som får dig att tro att jag aldrig har blivit varnad av moderator? För att du tror på en Konspiration?

Jag har blivit rätteligen varnad för överträdelser av reglerna. Jag respekterar och förstår det i de fallen. Jag går inte på som ett ånglok och hävdar att jag har rätt att bete mig hur som helst. Det sista är en ganska avgörande skillnad mellan varning och ban.

Många av de som blir regelmässigt avstängda verkar inte alls komma till insikt om sina överträdelser. Någonsin.

Ja USA har lyckats bra med att undvika terrordåd från muslimska fundamentalister sedan 9/11. Men att som i artikeln bara nämna t.ex att muslimer stod för en procent av alla terrordåd i Europa ger en väldigt missvisande bild eftersom terrordåd kan vara allt från att spränga en soptunna till att spränga en folkmassa.

"Looking at all people killed by terrorist attacks in Europe and North America during the last 10 years, 97% was committed by Muslim terrorist, or 4703 of 4873 killed. Most of this is September 11 alone.

Still, even if we exclude the September 11 attacks, the share of casualties due to Muslim terror is 91%.

A lot of the remainder are a number of deadly (and under-reported by western media) Muslim terrorist attacks in Russia. If we just look at Western Europe, the share of terrorist deaths caused by Muslim terrorists during the last 10 years is 79%."- http://www.tino.us/2011/02/islamist...errorist-deaths-in-europe-during-last-decade/

Så även om dina siffror stämmer så är @axel ute och cyklar?

Bakom flötet = totalt okunnig = enkelt visat som sant med första bästa källa i detta fall.
Nej du, det är din efterkonstruktion
den här stämmer bättre med verkligheten
bakom flötet ‎(literally: behind the fishing float')

1. stupid, somewhat lacking in intelligence

Alltså ytterligare en groda där du högdraget uttalar dig om någons intelligens.

Kan bara citera Bibeln.

Förlåt dem ty de veta icke vad de göra....;)

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 920
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 627
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka