Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkar inte gå tillbaka., tråden är aplång. Var DL 21.00 eller 21.30?
DagDL kl 21.30
NattDL i morgon kl 07.30
Monster säger:
Monster tror att vi hittar minst en ulv bland rösterna på Artline, men är i övrigt förvirrad
TLV håller på med en massiv citeringskampanj där hon lägger upp det som hon reagerar på men inte varför hon reagerar på det. Det gör det svårt att hänga med i hennes tankar.
Hur ska du kunna rösta ikväll?
Monster är numera svårtydd men innan hennes tangentbord gav upp så var det skrämmande hur hon höll med mig. Att vi var så synkade i vad vi tyckte. Försökte hon skapa en känsla av att vi var på samma sida oavsett vilken det är. Åker hon och är ulv, kommer det då spilla över på mig? Och omvänt, om jag ryker och är god, kommer hon då uppfattas som god? Förstår ni hur jag menar?
Jag har precis samma problem med dig!
Monster är numera svårtydd men innan hennes tangentbord gav upp så var det skrämmande hur hon höll med mig. Att vi var så synkade i vad vi tyckte. Försökte hon skapa en känsla av att vi var på samma sida oavsett vilken det är. Åker hon och är ulv, kommer det då spilla över på mig? Och omvänt, om jag ryker och är god, kommer hon då uppfattas som god? Förstår ni hur jag menar?
Fortsätter lite med tankar om Bumpo, tycker inte att det är mycket som sticker ut, visserligen är hon en av de som röstade på Artline och där borde det gömma sig någon ulv bland oss andra, men annars reagerar jag inte på så mycket förutom hennes inlägg ovan;
Tycker att det är lite misstänkt att vara paranoid på det sättet. Kanske är det för att jag själv är så naiv och inte tänker i de banorna som gör att jag själv reagerar och tänker att så tänker och säger bara en skyldig... Fast å andra sidan så om Bumpo och Monster satt i lyan så borde väl de kunna kommunicera sinsemellan om att de borde skifta lite fokus så att de inte säger samma saker om man verkligen var orolig..
Where did THAT come from?
Jag får känslan av att Monster (och ja jag vet att Monster har problem med sin dator och att det kan misstolkas) försvarar dig lite väl lättvindigt. Det är liksom enbart försvar och jag köper inte att en ulv inte skulle rösta två gånger på samma person ffa inte om den upptäckt att det rör sig om en viktig spelare att få ut. Snarare tvärtom.