Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*
Jag har kikat på dig idag med, för jag förstår mig inte på din uppdelning på din lista tidigare idag. Och ja, lindgrenV är den som fångade min uppmärksamhet redan igår kväll efter att hon sa att hon kände sig lurad. Och just då fanns det bara en att skylla på - mig (nej, hon sa inte att det var jag, men det kan inte vara så svårt att lista ut), eftersom jag la första rösten. Men hon röstade på Artline redan första dagen så jag anser att det uttalandet är skumt. Även om hon försökte få det till att det var hennes egna tankar som lurade henne. Det skaver.
Alltså, jag börjar undra om du missförstår mig med flit?? Du har upprepat det om att jag menar att
du skulle ha lurat mig, när jag förtydligat flera gånger att jag menar att
lurat mig själv genom att snärja in mig i mina egna tankar?
Hela du skaver i mina ögon just nu, haha
Det känns som att du tolkar in något helt annat än det jag skriver.
Alltså, kollar man på Arts inlägg så
är de ju skumma. Är det så galet konstigt att tro att hon är ond då? Egentligen?
Det visade sig att hon var god, JA. Men det är ju lätt att säga en massa saker i efterhand när man har facit på hand. Efter att ha varit LL i en lek och deltagit i en lek där det förekommit hintar, och det nu i tredje leken ännu en gång är ond-utanför-lyan så valde jag att leta hintar i starten. Jag trodde mig ha hittat en hint och ja, den kanske var "för" tydlig - men som grön är man väl kanske inte direkt proffs på att finlira så där i början
Jag vill inte anpassa mig efter om man är ny eller inte, MEN ofta spelar man ju lite på samma sätt som en nyfödd kalv springer - det är klumpigt, vingligt och går hit och dit.
Hur som helst. Jag gillar inte att det känns som att du missförstår mig med flit. Det känns lite som något en ulv skulle göra bara för att spä på misstankar om någon - det är lätt att medvetet tolka saker lite "fult" och på det sättet få andra att spä på sina misstankar.