Jag läser o h läser och läser. Snacka om att det produceras inlägg. ;-)
myrten håller jag just nu åt det godare hållet. Hon känns ärlig och så där förvirrad/orolig som hon brukar vara som god.
hedinn har jag som synes reagerat på under dagen men under diskussionen med henne förstår jag hennes utgångspunkt. Jag håller inte nödvändigtvis med henne men just nu känns hon neutral.
monster upplever jag som "vanlig" hon spelar på sitt sätt. Men det är lite otäckt att hon håller med mig så där. Paranoian i leken gör att det är lite skrämmande. Men hon har inte pingat på min radar än så länge. Mer än känslan av att hon är min kompis.
mu har kommit in nu på slutet och gått rätt så hårt åt myrten som jag ju håller åt det godare hållet. Hon verkar inte vilja förstå vad myrten menar, eller så missförstår hon med flit för att skapa en strömning som cår ut på att myrten är god.
cirkus håller på att läsa ikapp. Kommer med synpunkter allt eftersom hon cår igenom deltagarna. Inget som känns konstigt i nu läget.
matmiss känns... Engagerad med svår att förstå. Kommer liksom inte fram till något om henne. Men hon glider ändå inte radarn. Hon känns bara trevlig.. Varken mer eller mindre.
tlv röstar först för dagen på ottilia med motiveringen att ottilia inte varit aktiv plus att hon har en magkänsla. I övrigt känns hon väldigt neutral och flyktig.
ottilia har varit väldigt osynlig. Frågan är om det är för att hon imte vill synas, och särför märks, eller för att livet ställer till det. Hur som är det väldigt svårt att ha en uppfattning där.
Har jag glömt någon nu?