Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*
Så du läser inte mitt inlägg tillräckligt väl för att se vad jag skriver om Mu, men du hinner ändå skriva ett inlägg om att du kanske borde ändra röst?
Och avfört henne? Det sista du skrev innan du röstade var väl att hon var lite suspekt? Men att Hedinn var lite suspekt för att hon också reagerade på Mu?
Säger du inte mot dig själv väldigt mycket nu?
Det berodde helt och hållet på ett missförstånd från en stressad själ.
Jag postade mitt inlägg och såg då samtidigt din postering. I det läget hade jag en sko på ena foten och höll på med sko nummer två. Läste lite snabbt att du skrev ngt om Mu. Läste väl egentligen inte direkt vad utan såg mest henne nämnas.
Kom på att just det ja henne hade jag som misstänkt. Varför har jag missat det?? Och skrev mitt hastinlägg. Skickade inlägget och inte förrän jag stod i stallet och mockade så kom jag på att jag ju avfört Mu som misstänkt pga de inlägg hon skrev igår.
Så du läser inte mitt inlägg tillräckligt väl för att se vad jag skriver om Mu, men du hinner ändå skriva ett inlägg om att du kanske borde ändra röst?
Och avfört henne? Det sista du skrev innan du röstade var väl att hon var lite suspekt? Men att Hedinn var lite suspekt för att hon också reagerade på Mu?
Säger du inte mot dig själv väldigt mycket nu?
Senast ändrad: