Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Och detta tolkar jag som att Monster tycker att:

Det är farligt att som ulv rösta på samma goda spelare två DL i rad eftersom det är högst troligt att man då får blickarna på sig. Oförsiktigt helt enkelt.

Att en ulv har röstat på samma två dagar i rad har hänt tidigare. Tror det var Hedinn som gjorde det i någon av dom senaste lekarna. Kanske inte var hon, jag kan minnas fel, men någon gjorde det.

no.gif

:idea::confused:

Du måste skaffa dig ett tangentbord. Kan inte översätta det där. Men någon annan kanske kan.

Kan för övrigt tillägga att det går hundra gånger snabbare att läsa tråden nu.... :D (VAD kan det bero på?? :angel:)

Jag orkar inte gå tillbaka., tråden är aplång. Var DL 21.00 eller 21.30?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd