Hedinn
Moderator
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*
Du håller också med, tror du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
konstigt.
Du håller med och tycker att det är skumt?
Gaah!! Jag vet verkligen inte vare sig in eller ut just nu. Som myrten sa så är det en extremt viktig lynch i dag. Eftersom jag tycker myrten verkar god så försöker jag fokusera på de andra deltagarna. Hedinn har jag ju haft ett öga på hela leken. Även om jag förstod varifrån hon kom med sin röständring så vet jag inte var jag har henne. Hon blir mer och mer misstänkt i mina ögon. Det är dels saker jag inte kan sätta fingret på men samtidigt så säger hon flera saker jag reagerar på. Ska ta fram exempel på det när datorn lever igen. Jag tror att om myrten är god är inte hedinn det. Hedinn känns inte lika ärlig och fundersam som myrten. Hedinn känns mer som om hon glider med på andras teorier och inte har så många egna tankar.
TLV håller på med en massiv citeringskampanj där hon lägger upp det som hon reagerar på men inte varför hon reagerar på det. Det gör det svårt att hänga med i hennes tankar. Känner att jag behöver lusläsa hennes inlägg mer. Har ingen riktig koll där.
LindgrenV missade jag igår när jag gick igenom alla spelare. Det berodde dels på att inte reagerat på någon hon skrivit. Hon har helt enkelt flugit under min radar. Får kolla upp henne mer också.
Monster är numera svårtydd men innan hennes tangentbord gav upp så var det skrämmande hur hon höll med mig. Att vi var så synkade i vad vi tyckte. Försökte hon skapa en känsla av att vi var på samma sida oavsett vilken det är. Åker hon och är ulv, kommer det då spilla över på mig? Och omvänt, om jag ryker och är god, kommer hon då uppfattas som god? Förstår ni hur jag menar?
Reaten kommer efter lite middag.
Det lutar åt antingen LindgrenV eller TLV.
LindgrenV pga våran diskussion innan idag där jag känner att hon vrider på det jag säger och verkar allmänt skum. Har dessutom röstat på samma person två dagar i sträck på en som vi vet var god.
TLV pga att jag inte alls förstår hennes lista från innan idag. Hon citerar även en massa som även LindgrenV skriver och jag kan hålla med i hennes resonemang om att det känns lite som att hon planterar misstankar mer än hon letar ulvar.
Men just nu vet jag inte. Jag avvaktar och ser om det dyker upp något nytt innan DL.
Monster håller med om att det är skumt att TLV reagerar så på Lindgren och röstar efter något hon gjort själv.
Men Monster röstar på bumpo, som jag just nu inte ser något ont i.
Silje
tre röst på Artline
kan vara ond
*spök*
Fler ulvar än ni räknade med va
Ta dom nu onda!!
*slutspök*
Vi blev av med en god - men det var väl ändå på bästa möjliga vis och i rätt tid att ulvhedin åkte så inte ulvarna hann få tag i henne