Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hedinn - du måste nog förklara dig. Jag tror inte Monster förstår
Jag förstår inte heller, varför skulle en död spion börja röka? Felskrivning, demonen och råka ska det stå.
Nej men vi bör nu vara tre onda och fyra goda. Vi har en ängel kvar, dvs om ängeln och ulvarna väljer samma inatt står det fortfarande 3-4 imorgon inför lynch. Om vi då får ut demonen blir det 2-4, OM demonen prickar tjuven, som inte kan omvandlas. Efter natten blir det 2-4 eller 2-3 beroende på ängeln. Ny lynch och goda har möjlighet att vinna. Om demonen väljer någon annan än tjuven blir det 3-3 och de kan vinna efter nästa lynch, eller så går det vidare lite till.
Om ulvarna lyckas käka en god inatt står det 3-3 inför morgondagens lynch, de kan vinna om en god lynchas och om demonen lynchas (och inte försöker omvandla tjuven), annars går det vidare.
Om de lyckas käka tjuven inatt står det 2-4 imorgon inför lynch och goda har möjlighet att ta hem det, för om demonen åker då står det 2-3 och med ängeln kvar kan det ju gå bra.
Så ja, det ser ju inte ljust ut, men en liten möjlighet finns det åtminstone! Var det tydligare så? Jag har säkert missat nåt scenario eller skrivit fel nånstans, men min poäng var att det inte är HELT kört än.
Med tanke på att jag själv först reagerade på att Monster skrev om spionen mitt uppe i allt antar jag att jag borde gå och lägga mig nu...
Japp. Därav att du valdes som demoningsoffer, för skulle du lynchas eller käkas skulle det ju bli uppenbart.