Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snöar det hos dig med? Här började det igår kväll igen
Vi som typ haft vår..
Men var det Myrten som var tjuv? Såg ingen lista över vem som var vem.
Men var det Myrten som var tjuv? Såg ingen lista över vem som var vem.
Deltagare
1: TeamLundVer - Ulvhedin
2: Hedinn - Hanna
3: LindgrenV - Tengel den onde
4: Artline - Silje
5: Monstermom - Tengel den Gode
6: Matmissbrukaren -Ulvar
7: Myrten - Nataniel
8: Mumorsan - Sol
9: Ottilia - Sölve
10:cirkus - Isfolk
11: Habina - Marco
12: CaisaLundblad - Tova
13: Bumpo - Vinga
Men Mu, varför siade du aldrig någon? :s
Vi trodde nästan att du hade gjort det redan dagen innan dock, tills du "släppte" misstankarna och sen röstade på en annan, men när du hade kvar (eller fick tillbaka) dem idag så blev vi ganska säkra.
Alltså: Jag känner att det var "elakt på riktigt" av mig att rösta ut Habina, igen , om ni minns diskussionen innan leken om huruvida man är elak i ulvspel eller ej? Och jag tror att om Hedinn eller Myrten vore onda, och därför visste att Habina var god, skulle de inte valt att lyncha Habina dag ett (igen, som sagt )... Det är mycket möjligt att jag i och med det här inlägget blir skyldig nån av dem en ursäkt för att jag kallat dem elak om det nu visar sig att jag helt felbedömer, men det ursäktandet får jag väl ta då då... För just nu, och tills vidare, stryker jag de starkaste misstankarna mot dessa två.... Vilket känns mysko att skriva, så nu blir jag tveksam. Men jo, så menade jag och jo, så tänker jag för tillfället.
Varför käkade ni mig första natten btw? (fortfarande tjurig när jag äntligen fick vara spion )