Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kallar Hedinn "fluffigt god"... Jag tror inte det är smaken vi ska beskriva!
Och nu vägrar buke låta mig söka fram Myrtens 93 inlägg...
kl
Snart dags att rösta. Jag förstår att jag är misstänkt. Det känns som något av de som misstänker mig är ulvar eller så är ulvarna diskretare än så. Jag får fundera lite till.
[...]TeamLundVer - för det jag har citerat ovan. Varför funderade hon på att ändra sin röst till Mumorsan för att jag skrev att jag inte tyckte det ar misstänkt att TLV själv uttryckt misstankar mot Mumorsan? Som sagt, något sådant kan vara bra att hänvisa till i efterhand. Och faktiskt tycker jag att gårdagens röstmotivering var lite konstig, men det lägger jag ändå inte så stor vikt vid eftersom det var första dagen. Att rösta på Ottilia idag? Jag har själv reagerat, men att rösta på någon som är inaktiv känns lite smygande. Tycker jag. Problemet är väl att TLV också är en spelare som lätt åker tidigt för att hon uppträder suspekt - utan att vara det. Men visst kan hon vara ond. Hon har ju hittills inte gjort något som tyder på att hon är god, om man ska se det från den sidan.[...]
Ok, ja det gör ju det hela lite klurigt
Jag känner att jag vill ge både henne och Art en chans att komma med lite tankar innan jag röstar. Båda är lite skumma i mina ögon pga det som redan tagits upp, men Art är ju klart skummast. Så min röst kommer hamna på sistnämnda, men jag vill nog vänta lite först och låta henne komma med lite mer tankar så att vi får mer att gå på...
Jag förstår inte heller och håller med dig om att det är suspekt. Och dessutom, varför borde hon ändra rösten till Mu även OM det var så att du misstänkte henne? Framför allt med tanke på att hon svarade på mina tankar om Mu med detta:
Vad är det som gör att jag misstänks för att kunna vara ond när jag skriver mina misstankar, men när hon tror att du skriver misstankar om Mu så kan det vara en anledning för henne att ändra röst?
Och nej, jag kan inte tolka det du skrev som att Mu är misstänkt.