Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*
Matmissbrukaren
Förutsätter att det finns en ulv bland oss som röstade ut Habina, misstänker att det kan vara jag, lite osäker på varför? Jag fattar det som att det är för att jag sätter de två
andra som röstade på Habina åt det godare hållet, och då blir det bara jag kvar, men det kan ju inte stämma för om hon tror att jag är ond lär hon knappast köpa mina tankar om andra spelare?
Anser att Bumpos ifrågasättande av Hedinns röst är ovanligt och hårt, något jag inte kan hålla med om.
Ottilia
Blandade ihop mig och Mu, något jag ärligt talat inte har något som helst problem att förstå och något som även diskuterats i tidigare lekar. Kopierar(?) min fundering kring Myrtens sätt att beskriva sitt spelsätt och motiverar sin röst med detta.
Har hon verkligen inte skrivit mer sen dess? Har jag missat nåt? (Jäkla hästavatarer...)
cirkus
Uppskattar Lex Lindgren. Det gör jag också!
Lägger ju den där konstiga rösten, jag känner både hit och dit om den, har läst allt som skrivits om den (hittills) och landar väl på: ingen aning.
Går åt Art lite men jag förstår vad hon ifrågasätter... Samma med Ottilia, eller snarare: jag reagerar också på Ottilia, men Cirkus kanske är lite väl fokuserad på en så pass inaktiv spelare? Eller nej, nu fattar jag att hon gör som jag, går igenom spelare för spelare. Då vore det ju snarare märkligt att inte fokusera.
Bumpo
Kallar Hedinn "fluffigt god"... Jag tror inte det är
smaken vi ska beskriva!
Har (som jag) svårt att förstå Hedinns röstbyte, men kan inte heller (som jag
) räkna ut om det betyder något och i så fall vad. Needless to say, jag håller med i mycket! Har funderingar om demonen där jag uppfattar det som att hon säger att vi borde genast rösta ut demonen, så sätt igång nudå (vilket ju är jäkligt svårt när man inte vet vem det är), men det visar sig vara jag som missförstått.
Så ,nu har jag läst igenom leken igen fram till #53nånting med fokus på dessa spelare... Få se vad som hänt under tiden...