Grattis till gossen! Skönt att ni är ok!Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till gossen! Skönt att ni är ok!Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Stort grattis till sonen Hoppas ni fortsätter må bra efter omständigheternaBefinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
GrattisBefinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Ok för mig.DL
Ok för er med 21.30 igen? 11.00 imorrn och en LL som vet om att det är 11..? Eller andra bud? Jag är flexibel!
Stort grattis hemlig! Hoppas allt fortsätter gå braBefinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
och vi sög liv ur hans halspulsåderDen som rök var stackars Cirkus, som lite oförsiktigt drack glögg med balkongdörren öppen under natten..
Cirkus uppmärksammar detta och säger att hon kommer att fundera närmare på Niyama idag - något hon inte hinner göra då hon istället käkas. Nu är hon ju död, frågan är om denna kommentaren hade något att göra med käkvalet? Samtidigt känns det lite väl lätt att tro att Niyama är ulv och blev skrämd av cirkus och att de därför käkade henne.Nej det var inte så schysst - som tur var så blev jag kvar Och jag lär fundera rätt mycket på dig som faktiskt la en andraröst på mig. Iom att Killa röstade på Blacksmithfarm som la förstarösten på mig så känns du skummast av er två för stunden.
Mirtais röst på Killaloe var ju en gåva, men det friskriver såklart inte henne. Det vore rejält djärvt om hon var ulv att lägga andrarösten på en kollega, men å andra sidan ett väldigt fint alibi.
I övrigt snömos i skallen
Viktig poäng här tycker jag - att @qitis ställer en fråga som sen mer eller mindre besvaras i samma inlägg.
För mig känns det lite att en ska försöka spela lite ovetandes och snurrig men ändå har bra koll (kanske för att en då har pratat med sina kollegor)
Som hon skriver så hade hon problem med buke vilket kan förklara att hon hakar på "första bästa" teori och röstar efter den. Men det skaver lite att det är ulven Killa hon hänger på.Jag vet inte hur det är för er, men buke fungerar dåligt för mig. Det hänger sig och tar en evighet att ladda om sidan. Känner att jag behöver försöka få iväg en röst nu för jag blir galen när det fungerar så dåligt.
Tyvärr blir det en lätt röst ty jag kan knappt skrolla så jag kan läsa vilket känns surt och irriterande.
bollen__ röstar på qitis
Precis som Killaloe noterar, så tänker jag att det kan vara en ulv som försöker spela ovetandes och därigenom god. Alltså att hon är skum för att det känns som att hon spelar ovetandes när hon i själva verket kanske är vetandes. Typ.
Sorry, jmen jag är nöjd om jag får iväg rösten nu. Det hängde sig igen.
Fast som ulv brukar man ju i alla fall tänkta ett varv extra innan man hakar på en kollegas teori. Sen kan det iofs råka bli så i tidspress, men normalt sett tycker jag de flesta verkar akta sig lite för det.Som hon skriver så hade hon problem med buke vilket kan förklara att hon hakar på "första bästa" teori och röstar efter den. Men det skaver lite att det är ulven Killa hon hänger på.
Just att cirkus blev käk gör mig lite nojig över Mirtai faktiskt - eftersom käket gör att hon ser väldigt god ut.Mirtai lägger sista rösten i lynchen på Killaloe som var ulv. Det talar ganska mycket till hennes fördel - ännu mer nu när vi vet att cirkus var god och att det därmed inte var två ulvar upp till lottning. Detta gör att jag har väldigt svårt att se henne i lyan.
Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Nej det var inte så schysst - som tur var så blev jag kvar Och jag lär fundera rätt mycket på dig som faktiskt la en andraröst på mig. Iom att Killa röstade på Blacksmithfarm som la förstarösten på mig så känns du skummast av er två för stunden.
Mirtais röst på Killaloe var ju en gåva, men det friskriver såklart inte henne. Det vore rejält djärvt om hon var ulv att lägga andrarösten på en kollega, men å andra sidan ett väldigt fint alibi.
I övrigt snömos i skallen
Hade inte spelat så jävla klantigt om jag var ond. Visst hade jag blivit nojig att bli siad, men det fanns ju inget som tydde på att just cirkus var siare.Ja det känns ju inte otroligt att hon valde att sia
Niyama inatt? bara att hon inte fick reda på svaret?
Däremot går det ju att fundera hårt kring om ulvarna käkade cirkus för att hon eventuellt var på väg att sia en i lyan? Å andra sidan så blir ju Niyama direkt i fokus om de nu trodde att de hade korn på siaren ( om nu Niyama sitter i lyan alltså) så OM nu lyan anade att cirkus vafr siare så kan de ju lika gärna käkat henne för att Niyama skulle bli misstänkt också?
Aja Niayma får väl skriva lite och visa upp mer av sina tankar så kanske det blir klarare vart hon står.
tja jo kanskeHade inte spelat så jävla klantigt om jag var ond. Visst hade jag blivit nojig att bli siad, men det fanns ju inget som tydde på att just cirkus var siare.
I och för sig är det kanske så. Men i och med tidspressen så kanske hon hoppats på att komma undan med det argumentet. Eller så är jag så vilsen att jag ser ulvar överallt...Fast som ulv brukar man ju i alla fall tänkta ett varv extra innan man hakar på en kollegas teori. Sen kan det iofs råka bli så i tidspress, men normalt sett tycker jag de flesta verkar akta sig lite för det.
Det har du ju rätt i. Men samtidigt - varför rösta på Killaloe isf?Just att cirkus blev käk gör mig lite nojig över Mirtai faktiskt - eftersom käket gör att hon ser väldigt god ut.
Och så kan väl ulvarna ha varit i farten? De har ju lite hyss som de kan tänkas ha använt?i övrigt vad som hänt i leken bakom kulisserna sas
siaren är död- så ingen är siad
ängeln har skyddat någon - kanske inte sig själv med tanke på drällraden
lösmynte spionen har fått full info inatt- ulvarna har fått en drällrad
röstfifflaren tror jag inte använt sin extraröst iom att ingen av de två som det var lottning kring igår hade den rollen
så ska man se till vilka drällrader som kan ha gått ut till ulvarna via spioninfon så borde det vara :
ängeln skyddar xxxx
Stort grattis till er! Jag smyger med lite här och kikar på leken.Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Frågan är om den/de raderna lottas med? Jag brukar ta bort sånt som den som ska få infon redan vet. @Lenis ?Och så kan väl ulvarna ha varit i farten? De har ju lite hyss som de kan tänkas ha använt?
Cirkus brukar jaga mig hysteriskt ändå, så att ge henne ytterligare en anledning genom en andraröst dag 1 är lite väl korkat faktiskt.tja jo kanske
men sedan har vi ju det där med att ulvar kan göra precis vad som helst
I och för sig är det kanske så. Men i och med tidspressen så kanske hon hoppats på att komma undan med det argumentet. Eller så är jag så vilsen att jag ser ulvar överallt...
Ja, det vet jag inte. Det är ju onödigt att spika igen för en ulv dag 1. Jag brukar inte analysera käkandet så mycket första natten, tycker inte det brukar säga nåt, men tycker käkandet av cirkus är skumt.Det har du ju rätt i. Men samtidigt - varför rösta på Killaloe isf?