Inte mycket tror jag, men se om det finns nåt som går att teoria om.Vad ska du med den listan till? Och min gästs namn är felstavat .
Skyller på att autocorrect motarbetar mig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte mycket tror jag, men se om det finns nåt som går att teoria om.Vad ska du med den listan till? Och min gästs namn är felstavat .
Viktig poäng här tycker jag - att @qitis ställer en fråga som sen mer eller mindre besvaras i samma inlägg.Q vill i bekräfta vilken DL som gäller för de onda. Det är ju bra, men samtidigt nästan lika självklart som att ulvar käkar (som @hemlig funderade på) kan jag tycka
Ulvar gör väl lite som de vill... låt säga att de vet vem ängeln är. Jag tror ju att de hellre försöker rösta ut den än riskera uteblivet käk. Beroende på läget i leken och hur lätt eller svårt de tror det blir att få ängeln utröstad...Jag som har nattningen av pållarna ikväll kommer nog inte hinna tillbaka till 21:30 så jag behöver försöka få till en röst nu. Som vanligt så är DL1 så himla svårt. Jag tycker att de onda har alldeles för många fördelar för att det ska kännas bekvämt så jag har kollat lite på hur/om folk har funderat runt detta. Redan på första sidan så fastnade jag på
Frågetecknen känns lite malplacerade liksom tanken att de onda i första hand ska försöka röst ut en som de har siat med viktig god roll - jag tänker att om de hittar en viktig god roll så borde käk vara första tanken.
Bra och viktig fråga från Niyama. Och alltid något - att de åtminstone inte kan trolla i avgörande lynch.
Q vill i bekräfta vilken DL som gäller för de onda. Det är ju bra, men samtidigt nästan lika självklart som att ulvar käkar (som @hemlig funderade på) kan jag tycka.
Bra påminnelse om en ytterligare förmåga som de onda har.
Det kursiva: Hur kan Killa veta att hemlig inte är i lyan? Samtidigt så tycker jag att resonemanget inte håller ihop om att å ena sidan så är frågan inte konstig, men å andra sidan så borde en sån fråga locka till sig teorier.
Men jävulen nu kom Magnum med en OT röst på Killa som jag kände mig misstänksam mot.
Ännu en som inte tyckte det var konstigt att hemlig ställde frågan om huruvida ulvarna käkar.
Å nu kom LenaH med en rätt OT-ish teori om varför Niyama väljer det sällskap hon gör. Visserigen snurrig av medikament men nog brukar LenaH vara vassare än så?
Nä jag måste rösta och det får bli så här
cirkus röstar på Mirtai
för tanken om ulvars agerande efter att de eventuellt har siat en viktig god. Ringrostigt kanske, men det var något som jag reagerade på.
Har funderat och funderat över vad jag ska basera mitt val på; en artist som jag lyssnat mycket på? En artist som jag tycker är riktigt bra? En som jag tror kan vara trevlig att prata med?
Jag har varit inne på Freddie (precis som @qitis), Simon & Garfunkel, men landar nog till slut på Magnus Uggla. Hans singel Kung för en dag gick varm i CD-spelaren när vi (jag och mina syskon) var små. Tänk på den tiden när man fick ett karaoke-spår med på singeln... Jag tror att det skulle kunna bli en trevlig middag.
Precis som Killaloe noterar, så tänker jag att det kan vara en ulv som försöker spela ovetandes och därigenom god. Alltså att hon är skum för att det känns som att hon spelar ovetandes när hon i själva verket kanske är vetandes. Typ.
Frågetecknen känns lite malplacerade liksom tanken att de onda i första hand ska försöka röst ut en som de har siat med viktig god roll - jag tänker att om de hittar en viktig god roll så borde käk vara första tanken.
Å nu kom LenaH med en rätt OT-ish teori om varför Niyama väljer det sällskap hon gör. Visserigen snurrig av medikament men nog brukar LenaH vara vassare än så?
Lenis - snälla skriv ut rollen i uppdateringen. Det är så jobbigt när man surfar på mobilen och måste gå till förstasidan för att få veta rollen. (Nu har jag gjort det och vet att hon var ulv, men fortsättningsvis .)Uppdatering!
Artisterna tyckte att det börjat hända lite väl mycket olyckor på bygget. Halvt avkapade elsladdar, bilar som fått punktering, flygande gitarrer lagom till solot.. De började se sig om efter syndabockar och riktade uppmärksamheten mot Killaloe när hon sågs smyga runt en flaska laxermedel runt bålskålen.. De gick till tv4 och fick henne kickad omedelbums.
Killaloe var producent
Lenis - snälla skriv ut rollen i uppdateringen. Det är så jobbigt när man surfar på mobilen och måste gå till förstasidan för att få veta rollen. (Nu har jag gjort det och vet att hon var ulv, men fortsättningsvis .)
Jag är ju inte så mycket för teman så jag har alltid noll koll.Haha I will, tänkte att det finns ju bara en grupp onda så att det skulle ge sig självt men jag fixar det framöver Om jag kommer ihåg det