Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det, cirkus skulle iväg. Det var kanske inte så smart av mig att lägga en andraröst på en som inte kan försvara sig
Tänker du spåret som att inte fundera mer på frågan från @hemlig? Eller spåret att inte fundera kring hur @Mirtai kommenterade?
Själv kan jag tycka att ett sånt här konstaterande (även om det är skrivet med en ) mer känns som ett väldigt enkelt inlägg att skriva för sig sprida misstankar baserat på typ ingenting
För mig är liksom frågan från @hemlig inte konstig - vem vet vad en LL kan hitta på?! Och hade hon varit i lyan haft det väl varit enklare att fråga sina kollegor snarare än att skriva det i tråden eftersom många teorier dag ett kan baserade just på en sådan fråga
Att mirtai kommenterade det känns inte konstigt. Det var i hennes sammanställning av vad som hänt.
Tycker inte heller det är konstigt att hemlig ställer frågan. Men eftersom det vore till ulvarnas nackdel om de inte fick käka så kändes det värt att kommentera det.
Jag som har nattningen av pållarna ikväll kommer nog inte hinna tillbaka till 21:30 så jag behöver försöka få till en röst nu. Som vanligt så är DL1 så himla svårt. Jag tycker att de onda har alldeles för många fördelar för att det ska kännas bekvämt så jag har kollat lite på hur/om folk har funderat runt detta. Redan på första sidan så fastnade jag på
Frågetecknen känns lite malplacerade liksom tanken att de onda i första hand ska försöka röst ut en som de har siat med viktig god roll - jag tänker att om de hittar en viktig god roll så borde käk vara första tanken.
Bra och viktig fråga från Niyama. Och alltid något - att de åtminstone inte kan trolla i avgörande lynch.
Q vill i bekräfta vilken DL som gäller för de onda. Det är ju bra, men samtidigt nästan lika självklart som att ulvar käkar (som @hemlig funderade på) kan jag tycka.
Bra påminnelse om en ytterligare förmåga som de onda har.
Det kursiva: Hur kan Killa veta att hemlig inte är i lyan? Samtidigt så tycker jag att resonemanget inte håller ihop om att å ena sidan så är frågan inte konstig, men å andra sidan så borde en sån fråga locka till sig teorier.
Men jävulen nu kom Magnum med en OT röst på Killa som jag kände mig misstänksam mot.
Ännu en som inte tyckte det var konstigt att hemlig ställde frågan om huruvida ulvarna käkar.
Å nu kom LenaH med en rätt OT-ish teori om varför Niyama väljer det sällskap hon gör. Visserigen snurrig av medikament men nog brukar LenaH vara vassare än så?
Nä jag måste rösta och det får bli så här
cirkus röstar på Mirtai
för tanken om ulvars agerande efter att de eventuellt har siat en viktig god. Ringrostigt kanske, men det var något som jag reagerade på.
Ledsen, men inser att jag nog behöver rösta lite tidigare idag :/
Lägger därför en röst nu ifall jag inte hinner närmare dl.
Verkar vara så snäll så man kan bli misstänksam bara därför.
Välja en artist till middag som man visserligen uppskattar men som sambon däremot älskar!
Och sambon får dessutom vara med på middagen!
Min sambo skulle inte ens få vara hemma
Magnum röstar på Killaloe
Ska kika!@LenaH
jag är lite lur på kopplingen hemlig - Killaloe - cirkus utifrån tanken om huruvida lyan skulle fråga i tråden eller inte om käk. Ser att du sorterar bort cirkus från lyan baserat på lynchen igår, men lite nyfiken hur du resonerar runt den dialog de (Killaoe och cirkus) hade igår
Jag reagerar faktiskt inte på den? I ärlighetens namn så ser jag inte direkt det skumma alls, inte ens hos Killa .@LenaH
jag är lite lur på kopplingen hemlig - Killaloe - cirkus utifrån tanken om huruvida lyan skulle fråga i tråden eller inte om käk. Ser att du sorterar bort cirkus från lyan baserat på lynchen igår, men lite nyfiken hur du resonerar runt den dialog de (Killaoe och cirkus) hade igår
Jag reagerar faktiskt inte på den? I ärlighetens namn så ser jag inte direkt det skumma alls, inte ens hos Killa .
Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Nämen oj, hoppas allt går bra och glöm leken!Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Befinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
drack glögg med balkongdörren öppen
DL
Ok för er med 21.30 igen? 11.00 imorrn och en LL som vet om att det är 11..? Eller andra bud? Jag är flexibel!
OhBefinner mig på iva-neo med vår lilla son som behövde plockas ut akut igår pga anemi hos honom. Vi mår efter omständigheterna bra men jag fokuserar inte på leken just nu .
Uppdatering!
Det blev en tuff natt för samtliga inblandade, särskilt LL som i all förvirring fick för sig att DL var vid 13..
Den som rök var stackars Cirkus, som lite oförsiktigt drack glögg med balkongdörren öppen under natten..
cirkus var Winnerbäck/siare
OBS
@hemlig ersätts av @Paddington
GRATTIS hemlig till bebisen!!!!