Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker du spåret som att inte fundera mer på frågan från @hemlig? Eller spåret att inte fundera kring hur @Mirtai kommenterade?Mirtai kommenterar hemligs funderingar kring käket med att hon kanske är ulv som är nervös över att inte få käka. Nu verkar det ju tyvärr inte som att hemlig kommer kunna komma in och bemöta den teorin, så jag känner inte att det är ett spår jag vill fortsätta på för tillfället.
Funderar även på om ulvarna inte ska få käka? Kanske en ulv som noterar detta och blir nervös?
Att mirtai kommenterade det känns inte konstigt. Det var i hennes sammanställning av vad som hänt.Tänker du spåret som att inte fundera mer på frågan från @hemlig? Eller spåret att inte fundera kring hur @Mirtai kommenterade?
Själv kan jag tycka att ett sånt här konstaterande (även om det är skrivet med en ) mer känns som ett väldigt enkelt inlägg att skriva för sig sprida misstankar baserat på typ ingenting
För mig är liksom frågan från @hemlig inte konstig - vem vet vad en LL kan hitta på?! Och hade hon varit i lyan haft det väl varit enklare att fråga sina kollegor snarare än att skriva det i tråden eftersom många teorier dag ett kan baserade just på en sådan fråga
Tänker du spåret som att inte fundera mer på frågan från @hemlig? Eller spåret att inte fundera kring hur @Mirtai kommenterade?
Själv kan jag tycka att ett sånt här konstaterande (även om det är skrivet med en ) mer känns som ett väldigt enkelt inlägg att skriva för sig sprida misstankar baserat på typ ingenting
För mig är liksom frågan från @hemlig inte konstig - vem vet vad en LL kan hitta på?! Och hade hon varit i lyan haft det väl varit enklare att fråga sina kollegor snarare än att skriva det i tråden eftersom många teorier dag ett kan baserade just på en sådan fråga
Oj, svårt! Men Olle Ljungström tror jag hade varit intressant att ha över på middag.Obligatorisk fråga!
För att sätta igång leken lite önskar jag svar på vilken artist Ni helst hade velat bjuda över på middag (nu levande eller ej, inte så noga)?
Påminner om DL 21.30
Kan någon knuffa på @Blacksmithfarm om ni känner henne vore det fint
Har vi bytt tema från Så mycket bättre till Halvåtta hos mig?För att sätta igång leken lite önskar jag svar på vilken artist Ni helst hade velat bjuda över på middag (nu levande eller ej, inte så noga)?
Ja det är svårt - så därför är det ju rimligt att teoria om det som skrivs, även det du skriverSom @Blacksmithfarm skrev, det var en del i sammanställningen av vad som hänt. Och som jag skrev var det också ett inlägg för att försöka få igång teoriandet. Det är ju alltid skitsvårt att få till det i DL1, med så få inlägg skrivna.
Vad ska du med den listan till? Och min gästs namn är felstavat .Uppdaterar listan.
Sammanställning
Blacksmithfarm: Magnus Uggla
bollen__
cirkus Ola Salo
hemlig
Killaloe: Steven Wilson
LenaH Michael Hutchence
Magnum Danny Saucedo
Mirtai: Britney Spears
Niyama: Rickars Söderberg
qitis: David Bowie
Hahahahaha det där är hårt alltså!Min sambo skulle inte ens få vara hemma
Jag tänker att producenter väljer mer lönsamma artister som gäster så dom kan diskutera affärer under middagen!Vad ska du med den listan till? Och min gästs namn är felstavat .
Du kan inte heller stava till min gästs namnOxycontin är skitbra mot trasiga ryggar, däremot mindre bra om hjärnan ska vara skarp så jag kommer lägga en röst nu för säkerhets skull. Den är oerhört genomtänkt och välbearbetad:
LenaH röstar på Niyama för att hon väljer Richard Söderberg som middagspartner när han faktiskt är upptagen med att spela ängel i leken! Jag anar en ulv som vill hålla ängeln upptagen!
HAr redan ändrat.Du kan inte heller stava till min gästs namn
Nu har jag ju inte lekt på ett tag, men när man blir trollad så innebär det att man blir tvingad att rösta på en viss person. Dvs att LL skickar ett PM att "du är trollad att rösta på Mirtai" och så måste man göra det med en tillhörande teori?
Är det så så känns det som en stor fördel för de onda? Säg att de siar någon som har en viktig god roll och så kan de med hjälp av en trollad deltagare få ut denne?
Får trollningen användas vid avgörande lynch @Lenis ?
@Lenis har ulvarnas specialare (fördelar) nattDL? Det står inte men känns väl troligast att de har det?
Jag tror jag hänger på att det borde vara 7-3fördelning iaf,
4 goda specialroller och tre artister.
De onda får ju dessutom lite info av Pernilla W. Förutom sina egna förmågor..
Att mirtai kommenterade det känns inte konstigt. Det var i hennes sammanställning av vad som hänt.
Tycker inte heller det är konstigt att hemlig ställer frågan. Men eftersom det vore till ulvarnas nackdel om de inte fick käka så kändes det värt att kommentera det.
Det vet jag ju inte, men jag tror inte att en sådan kommentar kommer direkt från någon som sitter i lyan. Men jag kanske är lite naivHur kan Killa veta att hemlig inte är i lyan?