Så mycket bättre - Ulvlek edition!

Jag kan såklart ha fel men tror att ett Liljeholmens gick upp här och att jag sorterat in qitis på en god roll :) Om så inte är fallet så är jag lurad på läktaren och då får det ju vara så, vad mer kan man göra :p
Alltså väljer jag att följa henne idag för jag håller med om att det är viktigt att goda samlar sina röster + att jag tror att Niyamas röst är trollad och hon därigenom inte kan hjälpa till vid röstningen idag. Verkar rätt troligt också eftersom "många" hållit Magnum åt det goda hållet, men såklart att det kan vara snyggt spel.
Jag tycker att LenaH har lite udda teorier typ att killas röst på bsf gör bsf åt det godare hållet, men när har en röst från en ond i dl1 gjort att man är god? känns ulvigt.
bollen__ röstar på LenaH
 
Röstlista DL3 kl 21.30

18.32 qitis röstar på LenaH
19.12 Niyama röstar på Magnum
20.33 bollen__ röstar på LenaH


LenaH 2
Magnum 1
 
Och, i @Niyama s rankinglista tidigare idag fanns flera mer intressanta onda än mej som hon röstade på.
Tex
Jag tror att det finns en anledning till att hon agerar som hon gör. Frågar om vad q tycker om din röst på Killa innan hon sedan röstar på Killa. Jag tänker att hon med sitt sätt att "gå emot strömmen" vill visa att hon inte har något val. Att hon innan hon lägger sin röst visar att hon nog misstänker någon annan mer spelar in i det. Med det sagt så känner jag mig inte säker på att hon inte luras. Kanske missar jag något, jag vet inte.
Att hon följde din röst igår för att idag vända till att rösta på dig och att hon pratar en del om trollning idag spär ytterligare på detta spåret.
Långt ifrån säker på om jag litar på henne eller inte, det är ju som sagt inte omöjligt att hon försöker luras.
 
Jag tror att det finns en anledning till att hon agerar som hon gör. Frågar om vad q tycker om din röst på Killa innan hon sedan röstar på Killa. Jag tänker att hon med sitt sätt att "gå emot strömmen" vill visa att hon inte har något val. Att hon innan hon lägger sin röst visar att hon nog misstänker någon annan mer spelar in i det. Med det sagt så känner jag mig inte säker på att hon inte luras. Kanske missar jag något, jag vet inte.
Att hon följde din röst igår för att idag vända till att rösta på dig och att hon pratar en del om trollning idag spär ytterligare på detta spåret.
Långt ifrån säker på om jag litar på henne eller inte, det är ju som sagt inte omöjligt att hon försöker luras.
Jag förstår vad du skriver.
 
Ok mina tankar går såhär,

Vet inte om man kan vara så särskilt konsekvent i en ulvlek :p men Niyamas röst på mej känns verkligen alls som den följde planen?
Inte för att det är en röst på just mej men alltså... nä bara..

Hon hade vad jag läser korn på Lena tidigare och henne som högste misstänkt lite tidigare ikväll.

Bollen har liksom Niyama qitis år ett gott håll vilket åt det svajar för mej med.
Qitis röstar på Lena.

Lena kunde röstat ut q igår om inte q räddat sej själv. Nu vet ju inte jag om Q är god. Men jag skulle gissa att det fanns en ulv bland dom rösterna, som någon (Niyama?) var inne på tidigare. Och två var ju gröna..

Magnum röstar på Lena_H
 
Ang. @LenaH så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Saknar mottot "ser det ut som en ulv så är det en ulv", men hon kanske inte använder det lika frekvent längre?
Hon lägger en sen röst på qitis, och om qitis är god, vilket fler av er verkar tro, så hade det ju varit bra för lyan att få ut henne. Nu åkte ju en god i alla fall, Paddington, på vilken bollen__, Niyama och qitis röstade.
Jag ser då ett scenario där qitis är ond och lyckas rädda sig. Men det baserar jag alltså enbart på röstningen. Hade behövt mer tid att analysera vad som skrivits för att avgöra vem jag ska våga tro på.

Men jag hoppas att mina tankar i alla fall hjälper er att placera mig rätt :)
 
Ang. @LenaH så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Saknar mottot "ser det ut som en ulv så är det en ulv", men hon kanske inte använder det lika frekvent längre?
Hon lägger en sen röst på qitis, och om qitis är god, vilket fler av er verkar tro, så hade det ju varit bra för lyan att få ut henne. Nu åkte ju en god i alla fall, Paddington, på vilken bollen__, Niyama och qitis röstade.
Jag ser då ett scenario där qitis är ond och lyckas rädda sig. Men det baserar jag alltså enbart på röstningen. Hade behövt mer tid att analysera vad som skrivits för att avgöra vem jag ska våga tro på.

Men jag hoppas att mina tankar i alla fall hjälper er att placera mig rätt :)
Kanske fel av mej, det måste ju blivit lottning eller att en extraröst gått in och fått ut Paddington igår?
 
Det är ju onsdag = hoppträning då så nu sitter jag i sadelkammaren som vanligt...

Jag kan ju bara säga att hade jag varit ond så hade jag ju ändrat röst igår, för ja, jag har läst spelet @Niyama men som Buke funkade igår så hade jag inte grepp om det och ledsnade lite. 😊

LenaH röstar på bollen för att hon såg vartåt det barkade och väntade med sin röst tills hon såg var övriga goda röstade igår.

Nu måste jag fodra!
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 355
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp