vilka starkare kort tänker du att det finns?Jaja, men om rösterna vore bra om de samlas ikväll som togs upp förut finns det nog starkare kort i leken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilka starkare kort tänker du att det finns?Jaja, men om rösterna vore bra om de samlas ikväll som togs upp förut finns det nog starkare kort i leken.
det tror jag medJag tror det är en bra idé att inte rösta i sista minuten idag.
Om nån god "röstar fel" så kan nog nån ond "rösta rätt" och sen ändra i sista minuten dessutom. Så bra om det finns lite tid att diskutera röstningen liksom.det tror jag med
Jag kan tänka mej att det finns nån ulv bland @Blacksmithfarm @bollen__ eller @LenaHvilka starkare kort tänker du att det finns?
Och, i @Niyama s rankinglista tidigare idag fanns flera mer intressanta onda än mej som hon röstade på.vilka starkare kort tänker du att det finns?
my bad, glömde bort att det var lösmynt spion och inte vanlig.Jag tänker att Pernilla Wahlgren är kvar i leken.
Hon kan ju vara trolladOch, i @Niyama s rankinglista tidigare idag fanns flera mer intressanta onda än mej som hon röstade på.
Tex
Ja det skulle väl vara det isfHon kan ju vara trollad
Jag tror att det finns en anledning till att hon agerar som hon gör. Frågar om vad q tycker om din röst på Killa innan hon sedan röstar på Killa. Jag tänker att hon med sitt sätt att "gå emot strömmen" vill visa att hon inte har något val. Att hon innan hon lägger sin röst visar att hon nog misstänker någon annan mer spelar in i det. Med det sagt så känner jag mig inte säker på att hon inte luras. Kanske missar jag något, jag vet inte.Och, i @Niyama s rankinglista tidigare idag fanns flera mer intressanta onda än mej som hon röstade på.
Tex
Jag förstår vad du skriver.Jag tror att det finns en anledning till att hon agerar som hon gör. Frågar om vad q tycker om din röst på Killa innan hon sedan röstar på Killa. Jag tänker att hon med sitt sätt att "gå emot strömmen" vill visa att hon inte har något val. Att hon innan hon lägger sin röst visar att hon nog misstänker någon annan mer spelar in i det. Med det sagt så känner jag mig inte säker på att hon inte luras. Kanske missar jag något, jag vet inte.
Att hon följde din röst igår för att idag vända till att rösta på dig och att hon pratar en del om trollning idag spär ytterligare på detta spåret.
Långt ifrån säker på om jag litar på henne eller inte, det är ju som sagt inte omöjligt att hon försöker luras.
Kanske fel av mej, det måste ju blivit lottning eller att en extraröst gått in och fått ut Paddington igår?Ang. @LenaH så vet jag inte riktigt vad jag ska tro... Saknar mottot "ser det ut som en ulv så är det en ulv", men hon kanske inte använder det lika frekvent längre?
Hon lägger en sen röst på qitis, och om qitis är god, vilket fler av er verkar tro, så hade det ju varit bra för lyan att få ut henne. Nu åkte ju en god i alla fall, Paddington, på vilken bollen__, Niyama och qitis röstade.
Jag ser då ett scenario där qitis är ond och lyckas rädda sig. Men det baserar jag alltså enbart på röstningen. Hade behövt mer tid att analysera vad som skrivits för att avgöra vem jag ska våga tro på.
Men jag hoppas att mina tankar i alla fall hjälper er att placera mig rätt
Du har rätt. Jag fick för mig att någon av ändringarna var från qitis till Paddi. Men det var ju fel.Kanske fel av mej, det måste ju blivit lottning eller att en extraröst gått in och fått ut Paddington igår?