Just sett dagens avsnitt. Segt mellanavsitt, ingen tävling, bara tjaffs. Men blir spännande att se vem de utslagna väljer.
Jag blev väldigt förvånad över att Sebbe sa sig vilja se Emilio somvinnare av robinson? Men är trots detta övertygad om att det är en kajkokonstig klippning tv4 gjort eller så har Sebbe gjort sig till ovän med alla kvarvarande och Emilio skulle vara det enda alternativet av det som är kvar?
Fast jag är övertygad om att Klas är första alternativet och Linn är plan B för gruppen oavsett Sebbes ord där.
VÄRDIG...jag tuggar på ordet - värdig? Vem fasen är kunnig och objektiv nog att avgöra det och vad innebär det att vara VÄRDIG vinnare av robinson? Jag kan bara säga Klas. Men också Jannika & Peter och mattias som utpost-trojka.
Fast jag är övertygad om att Klas är första alternativet och Linn är plan B för gruppen oavsett Sebbes ord där.
VÄRDIG...jag tuggar på ordet - värdig? Vem fasen är kunnig och objektiv nog att avgöra det och vad innebär det att vara VÄRDIG vinnare av robinson? Jag kan bara säga Klas. Men också Jannika & Peter och mattias som utpost-trojka.