Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja samma här, den där typen av sällskap 24/7 måste vara en skärseld som jag inte fattar att folk söker sig till frivilligt! Man måste nog trots allt ha lite ambition att steppa in i det offentliga rummet för att överhuvudtaget stå ut.@honung Ja jag håller med. Jag gillar inomhushet men skulle gärna pröva på mer utomhushet. Dock utan en massa intrigerande kändiswannabes omkring mig och ingen annan heller, helst HELT ensam.
Ja precis, man måste helt klart vara exhibitionistisk på ett lite skruvat sätt, om jag ville ut i offentligheten skulle de knappast bli en reality-show.Ja samma här, den där typen av sällskap 24/7 måste vara en skärseld som jag inte fattar att folk söker sig till frivilligt! Man måste nog trots allt ha lite ambition att steppa in i det offentliga rummet för att överhuvudtaget stå ut.
Haha, ja det är ju också ett sätt att se på det! Det vore kanske en affärsidé! Nu när jag skriver det så undrar jag om inte det blev en grej i USA, att något företag gör "survivor-resor" med tävlingsdelen och prispengar. Har ett vagt minne om att jag läst det någonstans.Skulle vara med alla dagar i veckan om det bara inte sändes i tv"
Skulle nästan förvåna mig om det INTE fanns.Haha, ja det är ju också ett sätt att se på det! Det vore kanske en affärsidé! Nu när jag skriver det så undrar jag om inte det blev en grej i USA, att något företag gör "survivor-resor" med tävlingsdelen och prispengar. Har ett vagt minne om att jag läst det någonstans.
Den delen, att utsätta sig för de risker det innebär är i tanken lockande, men jag personligen skulle nog ge upp ganska snart. Jag skulle nog inte bli en trevlig människa av det, huuu! Måste nog googla lite och se om jag kan hitta det programmet dock !Skulle nästan förvåna mig om det INTE fanns.
Jag såg vid något tillfälle också något som hette The island. Där var det inga tävlingar utan ren överlevnad. Rätt intressant att se vad det gjorde med människor.
Intressant, var det han? Jag har bara sett namnet fladdra förbi men inte kopplat att jag faktiskt sett honom.@mandalaki Ah, det var ett program som svt sänt, med Bear Grylls. Just nu finns det inte tillgängligt. Synd, det hade jag velat se!