Aha, den tävlingen. Ja den var ju lurig som satan. Men jag tror att den var planerad långt innan, innan det stod klart att EN tävlande skulle ta alla tre dublonerna. Om de varit jämnare fördelade kunde utgången definitivt blivit en annan.Jag menar att balanstävlingen där Emilio åkte ut. Men han fick ju kämpa även där men immuniteten plus den balanstävlingen med tre klossar fastskruvade var en v ä l d i g t generös fördel och just i balanstävling som är Klas hemmavatten liksom.
Själva finaltävlingen var snyggt planerad och utförd. Sen vet ju inte hur långt efter Fia var i verkligheten men det var snyggt ihopklippt så det var lite spännande.
Ja, jag hade också slängt ut allt om han _inte_ hade fått immuniteten. Och de deltagarna som hade tagit det beslutet hade fått fly landet ett tag.
Det är så kul att någon som verkar så genomsympatisk vann! Och hans resultat i de senaste tävlingarna visar ju att han verkligen förtjänade det. Men tänk om motståndet varit Adnilson, Sofie och Sebbe i stället ...