Och Sebbe sa fortfarande inte att Emilio var en värdig vinnare?Sett dagens avsnitt nu. Gud vilket trist avsnitt. Hände ju ingenting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Sebbe sa fortfarande inte att Emilio var en värdig vinnare?Sett dagens avsnitt nu. Gud vilket trist avsnitt. Hände ju ingenting.
Fast nu får du väl tagga ner lite. Det står ju typ överallt att många ska lämna Robinson denna vecka. Jag skrev att jag blev glad när jag såg ett avsnitt. Då blev du sur för det. Vad blev jag glad över som var spoiler ?? Läs tråden efter kl 20 i stället. Även om fyra åker så står det ingenstans vilka fyra. Så så dramatiskt mycket kan honung inte ha förstört.Är det så svårt att inte skriva om vad som kommer att hända?
Alltså jag vet inte hur bra det var?Det är bara att sätta på textning? Klart det är textat på svenska? Jag använder aldrig textning när språket är engelska men däremot när det är på svenska så robinson ser jag alltid textat.
Edit, kollade eftersom jag har ett fönster uppe på avsnitt 2 som jag är mittt i, det är bara att klicka på textrutan till höger längt ner så väljer du text
Hahaha! Ja, som sagt så använder jag aldrig textning på engelskspråkiga program, kanske just därför?Alltså jag vet inte hur bra det var?
En säger ”the charachter of Damien is out of this world” och det översätts till ”Damien är en hedersknyffel”
Ja-aa! Det är vansinnigt dåligt ljud på svenska produktioner! Har länge trott att svenska språket är ett enda stort mummel i kombination med att en annan har sopiga ljudkällor men det är så många som säger samma sak som mig så det ligger nog något i det du säger.@honung När det gäller svenskt drama är ljudet fan hopplöst, det har jag tyckt sen LÅNGT innan jag blev lite lomhörd. Har aldrig förstått varför vi inte kan göra ljud.
Hahaha skrattade lite för mig själv när det visades.Och Sebbe sa fortfarande inte att Emilio var en värdig vinnare?
Att du var glad var en rktig spoiler, det hade du inte varit om Klas åkt ut - urtrist - och jag vill inte heller veta hur många som kommer att åka ut.Fast nu får du väl tagga ner lite. Det står ju typ överallt att många ska lämna Robinson denna vecka. Jag skrev att jag blev glad när jag såg ett avsnitt. Då blev du sur för det. Vad blev jag glad över som var spoiler ?? Läs tråden efter kl 20 i stället. Även om fyra åker så står det ingenstans vilka fyra. Så så dramatiskt mycket kan honung inte ha förstört.
Oj, Linn åkte ut? Det hade jag nog inte räknat med!
Och sista örådet nu på söndag då, inga mer tävlingar. Synd, jag tycker att öråden är brutalt ospännande och trista, skulle hellre se en riktig tävling som final, där kanske de tidigare utslagna lägger fördelar inför till den de vill se som vinnare.
Jag satsar alla mina speldubloner på att Klas står som vinnare av Robinson 2019.
Svarar öppet då det inte spoilar något:Jag tänkte att det först blir öråd och sedan en tävling med de sista tre, men så kanske inte alls är tänkt! Tänkte också att dublonerna i så fall betyder försprång i tävlingen. Heja Klas!!
Ok, så var det nog! Förr avgjordes det väl på plankan väl? Eller var det bara martin Melin-säsongen?@honung Kan bara svara för förra året, då röstade allihop och det stod mellan DK och Henrik.
Skulle också föredra ditt upplägg!
Vid middagen för de utslagna fick de som åkt ut i uppdrag att ge en person immunitet, det har inte skett tidigare. Anders sa också att de skulle ta höjd för ytterligare en utslagen. Jag gissar att deras bidrag åtminstone blir att ge en person immunitet när det är 4 kvar. Kanske i tävlingen efter detta.Svarar öppet då det inte spoilar något:
Hur har det gått till tidigare år i finalen? Visst har de utslagna utsett/röstat på en vinnare, inte har det avgjorts i tävling, eller? Jag skulle ju ÖNSKA mig en finaltävling och inte öråd som final...Som sagt, att de utröstade ger den de vill se som vinnare fördel i tävling, det skulle kännas som mer prestationsvärde i sån final tycker jag.
Jag har inte följt Robinson tidigare men det känns spontant som att tävling skulle avgöra, men då förstår jag att det inte varit så i andra säsonger..Ok, så var det nog! Förr avgjordes det väl på plankan väl? Eller var det bara martin Melin-säsongen?
Tycker ju att det är tävlingsmomenten som är den stora grejjen med Robinson, typ lite som mästarnas mästare men vanligt folk som dessutom ska fixa den sociala biten, men tycker ju framförallt att tävlingsbiten är den dominerande delen. Den sociala biten borde ge fördelar i tävlingsmomentet.
Jag tror det stod mellan de två och att sista tävlingen gav en fördel på en röst eller två, kan minnas fel.@honung Kan bara svara för förra året, då röstade allihop och det stod mellan DK och Henrik.
Skulle också föredra ditt upplägg!
Möjligt, minns inte heller.Jag tror det stod mellan de två och att sista tävlingen gav en fördel på en röst eller två, kan minnas fel.