Fyra åker ut i kväll. Det går undan liksom.Jag undrar också vad finalvecka egentligen innebär, är det verkligen bara denna vecka kvar? De är ju hur många som helst kvar, ska det åka ut följa varje dag nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyra åker ut i kväll. Det går undan liksom.Jag undrar också vad finalvecka egentligen innebär, är det verkligen bara denna vecka kvar? De är ju hur många som helst kvar, ska det åka ut följa varje dag nu?
Är det så svårt att inte skriva om vad som kommer att hända?Fyra åker ut i kväll. Det går undan liksom.
Eh, jag ser nog inte det jag skrev som en spoiler alls. Det är finalvecka, tre avsnittt kvar. Liksom - folk måste åka ut för att en vinnare ska koras. Flera har i tråden konstaterat att det är fler folk kvar än avsnitt. Tråkigt att jag förstörde allt för dig med att tala om att fyra åker ut ikväll.Är det så svårt att inte skriva om vad som kommer att hända?
Nä, fem avsnitt lär det väl vara? Måndag-torsdag, och så final på söndag.Eh, jag ser nog inte det jag skrev som en spoiler alls. Det är finalvecka, tre avsnittt kvar. Liksom - folk måste åka ut för att en vinnare ska koras. Flera har i tråden konstaterat att det är fler folk kvar än avsnitt. Tråkigt att jag förstörde allt för dig med att tala om att fyra åker ut ikväll.
Okej, jag ska lägga till fyra Ave Maria till kvällsbönen.Nä, fem avsnitt lär det väl vara? Måndag-torsdag, och så final på söndag.
Självklart är det en spoiler att skriva att 4 pers åker ut ikväll, du skriver ju vad som händer i avsnittet. Att det är finalvecka spelar ingen roll, de kunde lika gärna köra massutslagning imorrn eller nåt.
Om du tror att att det gör det ogjort och/eller att någon gud bryr sig så var så godOkej, jag ska lägga till fyra Ave Maria till kvällsbönen.
Jag spelar nog min peng på att det är Jannika som vinner tävlingen och kommer tillbaka. Mathias har nog för dålig balans och fokus och Peter verkar ha gett upp mentalt.
Läste snabbt och trodde hen fick benen bortsprängda i Robinson-tävlingen. Kändes.. hardcore!Har just börjat kolla på Australien. JÖSSES. En av de tävlande fick båda benen bortsprängda i Afghanistan. Fattar vad du menade, @honung, här går de helt klart all in.
Nya Plankan - stå kvar trots att en sprängladdning går avLäste snabbt och trodde hen fick benen bortsprängda i Robinson-tävlingen. Kändes.. hardcore!
Ja jisses ja, här snackar vi survival of the fittest! Lite nytt grepp tror jag med mästare och utmanare. Känns redan där laddat för kamp! Det är inga dåliga mästare där och mycket muskler är det. Blir spännande att följa!Har just börjat kolla på Australien. JÖSSES. En av de tävlande fick båda benen bortsprängda i Afghanistan. Fattar vad du menade, @honung, här går de helt klart all in.
Ja!Ja jisses ja, här snackar vi survival of the fittest! Lite nytt grepp tror jag med mästare och utmanare. Känns redan där laddat för kamp! Det är inga dåliga mästare där och mycket muskler är det. Blir spännande att följa!
Haha, ja verkligen!Ja!
Han som vunnit 3 ggr i USA får Carl-Stefan att framstå som ödmjuk
+ 1 på den!Själv hoppas jag bara på Klas som vinnare, vem han står emot är egalt. Jag tycker han har varit den absolut trevligaste robinsondeltagaren nånsin, och han har inte ens spelat något spel, han har bara varit där.
Linn har jag fortfarande lite svårt för, hon har varit manipulativ för egen vinnings skull och jag gillar fortfarande ingen från sydlägret.