Nej, jag undrar om han inte överskattar sin förmåga att manipulera andra.Sebbe har ju ingen fingertoppskänsla för hur man spelar det sociala spelet, muskler är inte allt på Robinsson. Åtminstone hittills.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag undrar om han inte överskattar sin förmåga att manipulera andra.Sebbe har ju ingen fingertoppskänsla för hur man spelar det sociala spelet, muskler är inte allt på Robinsson. Åtminstone hittills.
Det beror väl på din egen fantasi. Tror att du kanske förstår @åke bättre efter att du sett avsnittet.Snälla avslöja inget. Även att säga att du blir glad i samband med kommande avsnitt är en spoiler.
Jag vill inte veta något alls i förväg oavsett vad. Det går utmärkt att använd spoilertaggen, fantasi eller inte, när man kommenterar kommande avsnitt.Det beror väl på din egen fantasi. Tror att du kanske förstår @åke bättre efter att du sett avsnittet.
Starka känslor, och Sebbe gråter vidare med darr på rösten. Han har fått typ en tegelsten i huvudet och insett att han inte behöver vara macho?
Trevligt iallafall att varken han eller Klas vann robinsontävlingen, det blir lite mer spännande men ì hade ju önskat vinsten till Klas. Den var för övrigt en av de roligare de gjort. Jätteroligt att Robban vann, och så gulligt att han dedikerade vinsten till lilla mamma..
Fasen vilka intensivt blå ögn Fia har!
Fast jag tolkar det mer som att "det är bara en av oss som går vidare, vi kommer inte gå till finalveckan båda två" men varken någon av dem eller de flesta som tittar skulle jag tro, kunde liksom tro att ingen av dom skulle ta den platsen. Att robban är den första att gå in säker i finalveckan var ju ganska otippat.@honung Jag tyckte också det var kul att Robban vann! Är liiiite trött på att det uppstått rena bromancen mellan Klas och Sebbe, det där ”det är du eller jag, bro”. Lite ”må bäste man vinna” över det - och så vinner en tredje
Sen håller jag med Klas, tror jag det var, som sa att Bonnie seglar upp som en liten luring. Det går bättre för henne än vad hon själv vill medge.
Klas gjorde en imitation av Tobias, och jag tycker den var så right on spot, Tobias ÄR Janne Långben! Har googlat som en tokig och dammsugit instagram men den enda länken jag hittade gick till facebook. Detta är en så vansinnigt bra imitation.@honung Ja, det är ju två sidor av det helt klart, både det är du eller jag som åker ut - och det är du eller jag som vinner (som jag tycker mig se)
Sant om alla tre där! Och jag tror Bonnie är starkast av dem. Tobias gör märkliga tabbar ibland - men Bonnie är smart, som när hon vägledde Emi-kebabpizzan-lio i blindtävlingen.
Hoppas Jannicka vinner tävligen och att mattias åker ut med huvudet före. Så sjukt dryg.
Yep, jag hade datumet i min mentala kalender@mandalaki Robinson Australia första avsnittet ligger nu ute på tv4play
Ska vi ha en vinnare på söndag lär folk gå åt i en rasande takt. Jag gilla tanken att tävling betyder mer och utröstningen mindre. Det går inte att rösta ut alla starka.Jag undrar också vad finalvecka egentligen innebär, är det verkligen bara denna vecka kvar? De är ju hur många som helst kvar, ska det åka ut följa varje dag nu?