Du haren poäng och skräcken vissa deltagarna kkänner för våra LL ska inte underskattas de vågar väl inte prata om annat
Dock är det en aning egendomligt att det är en sådan tystnad kring beservisserrollen samt funktionensändringen av siaren sådant brukar diskuteras och så har vi den där pakthäxan att oroa oss för också. Spåraren borde även den vara obekant föra många? Men folk pratar bara om jokern hit och jokern dit.
Jag tycker besservissern verkar vara ett intressant till skott även om besservissrar kan vara jobbiga och siarförändringen är också spännande.
Jo visst finns det andra roller som är nya och kanske värda att diskuteras lika mycket som jokern. Samtidigt vet jag inte om rolldiskussioner är något jag skulle önska mer av direkt. Mest för att det är ju väldigt safe även för ulvar att skriva massa inlägg om hur olika roller kan fungera. Det blir väldigt lätt att verka aktiv och på jakt efter ulvar utan att egentligen teoria.
Sen ska jag inte klaga på att folk bara skriver om roller, absolut inte. Jag har ju knappast varit bättre själv. Jag bara menar att jag vet inte om jag tycker det är något som jag önskade att folk diskuterade mer.