Det kan säkert stämmaEnligt min man var det på Jet, de slutade med det och sen blev uppköpta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan säkert stämmaEnligt min man var det på Jet, de slutade med det och sen blev uppköpta.
Så om man har 1500 kr på kontot så kan man inte först tanka och sen åka till Ica och handla mat??Det verkar ju i så fall också kunna bli problem, för vad jag förstår så är det inte så det ska funka. Precis som att pengarna ska släppas på en gång, men inte alltid gör det. Det är ju det som skrämmer en. Och lite tanke med frågan, hur ofta det egentligen händer.
Jo det ska funka men hade blivit fel för killen i artikeln.Så om man har 1500 kr på kontot så kan man inte först tanka och sen åka till Ica och handla mat??
Jo det ska funka men hade blivit fel för killen i artikeln.
Det vär där jag råkade ut för det! Och dessutom inte kunde få nåt bränsle med "bara" 800 på kortet. CirkleK gick det på.Meen vafan , vad är detta för skit! Skall aldrig tanka där igen! Jag tankar på St1 oftast och där reserveras inga pengar iallafall.
Det vär där jag råkade ut för det! Och dessutom inte kunde få nåt bränsle med "bara" 800 på kortet. CirkleK gick det på.
Men då är det nog av misstag, det är inte tanken med det.
Så om man har 1500 kr på kontot så kan man inte först tanka och sen åka till Ica och handla mat??
Jag tankade på cirkel K i dag och bara summan jag tankade för är reserverad på mitt konto.
Fast 986kr är reserverat. Det har aldrig varit nån annan summa reserverat. Jag har heller aldrig varit med om att det är svårt att tanka på kortet. Jag för alltid över så mycket jag ska handla för på kortet. Så i just detta fall fanns inte mer än 1000kr på just kortkontot som jag tankade på.Då kanske de släppte dina pengar enligt hur det ska gå till? Jag vet inte om en reservation som sen tas bort syns på kontot.
Kollade du det medan du stod och tankade? Reservationen ska ju enligt vad de säger egentligen bara ligga tills du tankat klart. Jag tankade igår och har ingen koll alls på hur mycket bolaget reserverat på mitt konto.Fast 986kr är reserverat. Det har aldrig varit nån annan summa reserverat.
Det fanns bara 1000kr på kortet just då.... jag för aldrig över mer än jag behöver.Kollade du det medan du stod och tankade? Reservationen ska ju enligt vad de säger egentligen bara ligga tills du tankat klart. Jag tankade igår och har ingen koll alls på hur mycket bolaget reserverat på mitt konto.
Ja då blir det en annan sakDet fanns bara 1000kr på kortet just då.... jag för aldrig över mer än jag behöver.
Det finns någon kedja som har så enligt en kommentar inom min vänkrets på Facebook...Det borde vara rimligare att man istället ber ombedd att ange hur mycket man hade tänkt att tanka för- och ange jämna belopp som 100, 200, 300 etc. Sen få den summan reserverad, och få tanka upp till det beloppet, och därefter få tillbaka växeln. Precis som om man handlade med kontanter.
Det är bara vansinnigt att alltid behöva ha 1500 på kontot så att macken kan reservera hela beloppet, och sen släppa reservationen efter eget behag....