Positiva tråden

Thåström gör TRE spelningar i Helsingborg i november. 😍😍😍 (jag får nöja mig med en av kostnadsskäl, men ändå!) Och teaterbesök nu inbokat i oktober. Genast känns höstmörkret så mycket mer hanterbart, med sådana fyrbåkar av ljus lämpligt utplacerade att längta till. :up:
Vad skoj 🥳 Sa ju att det var för tidigt :D Tänkte faktiskt på dig under kvällsrundan med hundarna, det luktade så underbart höstigt då 🍂🍁

Hittade denna i skafferiet. Glömde bort den igår.
Frukostfest!! :banana:

67FE7A73-BB87-4860-B989-4125E1E75813.webp

Är glad att det varit en bra vecka. Fastnade ett tag i tröstätande och ingen träning på grund av ett besked som jag inser kommer förändra livet och förutsättningarna de närmaste åren. Men denna veckan har jag inte ätit något godis, tränat flera dagar och lagat mat de flesta dagar. Känns som jag är på väg tillbaka till att må ok igen även om jag fortfarande är ledsen och det inte är något som kommer att förändras. Men jag är värd att ändå må bra. Så är glad att jag hittat tillbaka till en någorlunda ok livsrytm igen.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 168
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 017
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar