Positiva tråden

Jag provade en av de nya balsamkakorna igår när jag tvättade håret. Den kändes riktigt bra! Problemet med den första var att den aldrig liksom smälte och det gick knappt att få nåt i håret. Den här smälte lätt och det gick utmärkt att få in i håret. Dessutom luktar den jättegott av rosmarin och pepparmynta! Håret luktar inte så nu men det luktade så när jag duschade. Härligt! Jag ska definitivt beställa en stor kaka av den.

Jag provade en av de nya balsamkakorna igår när jag tvättade håret. Den kändes riktigt bra! Problemet med den första var att den aldrig liksom smälte och det gick knappt att få nåt i håret. Den här smälte lätt och det gick utmärkt att få in i håret. Dessutom luktar den jättegott av rosmarin och pepparmynta! Håret luktar inte så nu men det luktade så när jag duschade. Härligt! Jag ska definitivt beställa en stor kaka av den.
Märke, köpt var?

Jag har tandläkarskräck som jag har i år har börjat ta tag i. På senaste besöket för några dagar sen fick vi tagit några röntgenplåtar och tandläkaren petade mig lite i munnen. Mycket gråt från min sida med det gick. Och trots att jag inte har varit hos tandläkaren på snart ett decennium så syntes inga hål eller tecken på tandlossning. Som det ser ut kommer jag klara mig undan med ett besök till för att ta bort tandsten osv men sen är det klart. Och just nu känns det som att nästa besök är görbart. Det trodde jag inte skulle kunna hända i våras

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 168
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
818
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 018
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2