Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nyligen upptäckt (till min förvåning) att målarböcker för vuxna ger mig stunder av avslappning. Inte så att jag sitter i timmar, men en stund emellan annat.Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det blir mycket Netflix och andra serier som rullar på tvn just för att jag inte orkar/vill ge mig ut. Problemet är att jag är lite trött på det och har försökt läsa bok för att få "samma känsla" men det ger inte samma funktion.
Kort information är att jag har fyra barn varann vecka så den är fullfart med högt och lågt, de andra veckorna jobbar jag på kontoret till 16.30 (hemma runt 17.30). Tränar styrkepass och vandrar korta leder när tid/väder är på min sida. Jag är inte typen som trivs en dag eller ens några timmar med att ligga still så fördelen med att se serier är att jag plockar hemma samtidigt. Men jag behöver få in lite lugna saker också i mitt liv eftersom det går i typ 200 knyck för övrigt, bio funkar ju ekonomiskt inte så ofta heller samt bor i lägenhet utan balkong mitt i stan
Så nu bukefalister önskar jag era tips , vad är lugn återhämtning för er?
Jag har nyligen upptäckt (till min förvåning) att målarböcker för vuxna ger mig stunder av avslappning. Inte så att jag sitter i timmar, men en stund emellan annat.
Klarar inte för plottriga mönster utan tycker typ sådant på bilden är är lagom.
Har man mer tålamod finns många böcker med mer avancerade mönster.