Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det kvar? Hallon alltså, chokladkakan antar jag är slutHann plocka hallon innan det blev mörkt! Nu: chokladkaka med hallon
Har hösthallon i trädgården. Det enda med det här stället som förra ägarna gjorde rätt var nog att plantera dem. Låter dem sprida sig vilt. MER HALLONFinns det kvar? Hallon alltså, chokladkakan antar jag är slut
Ahh är det en särskild sort alltså? Är ganska oinsatt.Har hösthallon i trädgården. Det enda med det här stället som förra ägarna gjorde rätt var nog att plantera dem. Låter dem sprida sig vilt. MER HALLON
Ja, precis, de kommer i mitten på September och fortsätter till frosten!Ahh är det en särskild sort alltså? Är ganska oinsatt.
Grattis!Woop. Från årskiftet bor jag i ny lägenhet. Jag kommer att minska mina fasta utgifter med minst 1000 kr/mån.
Det kommer att bli så skönt.
Jag kommer förbi!Ja, precis, de kommer i mitten på September och fortsätter till frosten!
Kvällsrunda med lite jogg, tillika säsongens pannlampspremiär. Precis lagom varmt och hanterbart blåsigt. Och som vanligt ögon som reflekterade tillbaka här och där ute i åkrarna från rådjur och får. Älskar mina höstrundor i mörkret!
Visa bifogad fil 102074
Välkommen (men du får skynda dig innan jag äter upp dem!)Jag kommer förbi!
Spänner för hundarna, så är vi där om en trekvart kanske. Tidigare om de får syn på en hare (förutsatt att haren också ska till dig).Välkommen (men du får skynda dig innan jag äter upp dem!)