Positiva tråden

Kvällsrunda med lite jogg, tillika säsongens pannlampspremiär. Precis lagom varmt och hanterbart blåsigt. Och som vanligt ögon 👀 som reflekterade tillbaka här och där ute i åkrarna från rådjur och får. Älskar mina höstrundor i mörkret!

94E00B23-5CF1-40CB-801E-3601D56D1804.jpeg

Jag har varit vegetarian i typ 7 år och det är väldigt sällan (nästan aldrig) som jag saknar när det kommer till maträtter med kött. Igår fick jag dock en plötslig hågkomst av en laxpasta vi brukade äta och nämnde det för min man.

Idag så lagade han en vegetarisk variant åt mig som gav det goda jag kom ihåg utan att tvinga mig äta kött :love:

Kvällsrunda med lite jogg, tillika säsongens pannlampspremiär. Precis lagom varmt och hanterbart blåsigt. Och som vanligt ögon 👀 som reflekterade tillbaka här och där ute i åkrarna från rådjur och får. Älskar mina höstrundor i mörkret!

Visa bifogad fil 102074

Det där väcker väldigt blandade känslor hos mig, dels myset av klapprande hovar och lukten av rök från hus som det eldas i. Dels känslan av att vara mörkrädd, titta mig över axeln och frysa.

Nä, känns ganska bra att inte rida längre 😁

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 168
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 017
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024