Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir extremt nyfiken. Har han gjort något särskilt nu eller menar du i största allmänhet?Antonio Banderas.
I största allmänhet Det finns ett fåtal skådespelare som ger mig en viss känsla av "hemma" när jag ser deras skådespeleri. Det handlar inte bara om hur bra de är (fast de måste vara bra), utan någon slags utstrålning de har i sitt arbete som gör att de liksom fångar mig. Han är en av dem, blir helt tagen när jag ser honom jobba.Blir extremt nyfiken. Har han gjort något särskilt nu eller menar du i största allmänhet?
Antonio Banderas.
Jag är motvals just imorgon. Äckelvärme kan vara skönt på konsertkväll utomhus och regnet får också vänta till strax därefter! Och nu blir det så med tanke på att jag just skriver detta i Positiva Tråden, så att ni bara vet.Om det stämmer ska sista dagen med äckelvärme vara imorgon. Sen kommer äntligen regnet och vettiga temperaturer!
Jag hoppas att det verkligen blir så!
Helt spontant inkommet beröm från högre ort att vara en "väldigt skicklig och väldigt pedagogisk" föreläsare, från ett omfattande webbinarium med knepiga ämnen som kändes en aning stressande och nervöst i förväg. Så glad man blir och så stor inspiration man får genom positiv feedback i både stort och smått. Made my day, redan kl 09 på morgonen!
Påminner mig framför allt om att tänka på att verkligen se till att dela ut positiv feedback till alla andra som gör något uppskattat också, inte låta det stanna vid tanken som det tyvärr ibland blir.