Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stuket påminer mig om den som målade tant gredelin (eller hur det nu stavades).Är så himla glad!
När jag växte upp hade mina föräldrar en serie av tavlor som jag totalt älskade. Tavlorna satt i vår trapp och jag tittade på dem varje dag.
Idag frågade min mamma om de skulle passa bra i mitt hus, så nu ska taveltanterna flytta hem till mig!
Visa bifogad fil 98110
Min bror bor i en BRF där flera av grannarna har katter. Katterna på gården verkar kunna umgås riktigt bra tillsammans, aldrig några bråk trots flera katter som delar på en jättefin innergård.
För ett tag sedan dök det upp en ny katt på gården. Katten var hjärtskärande mager och en av grannarna började mata den medan man letade efter ägaren. Efter otaliga försök att få tag på någon som ville kännas vid katten kunde grannen till sist konstatera att den behövde en ny ägare.
Eftersom katten trivs på gården har nu min bror har varit hos veterinären och fått den undersökt, avmaskad, kastrerad samt chipmärkt med honom själv som ägare
Det är en win-win. Min bror som länge har längtat efter katt behöver inte längta mer och katten behöver aldrig mer gå hemlös, frusen och hungrig
(Veterinären bedömde att det är en liten hankatt som är runt 2 år, fortfarande väldigt mager men frisk, social och fullt hanterbar i övrigt. Han äter med god aptit och har redan börjat använda min bror som liggunderlag )
Ja! Det blir jättebra för både bror och katt!Men så fint