Heja njurenRonden passerade förbi med fina besked.
Njuren jobbar!
Nu ska jag bara igenom resterande behandlingar mot avstötningen.
Andra droppet av fem idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja njurenRonden passerade förbi med fina besked.
Njuren jobbar!
Jaa vi fortsätter heja på njuren här med @tantenHeja njuren
Njuren har startat. Den producerar urin. Nu ska den komma igång med reningen också.
Får dricka hur mycket jag vill. (men jag bör dricka en massa)
Ett gigantiskt framsteg.
Börjar se slutet på detta.
Ronden passerade förbi med fina besked.
Njuren jobbar!
Medrastare, vad spännande! Blir nyfiken på ert upplägg om du har lust att berätta?Får låna medrastarhunden från nu och resten av veckan! Det var längesedan som vi hängde ensamma så länge. Här ska skogspromeneras och plaskas vid lokala stranden! Eller ja, först ska hon ha dödstråååkigt medan jag jobbar, men sen så!
Det är min mammas hund, jag lånar den ibland för att hon ska iväg någonstans dit hundar inte får följa med, andra gånger för att mamma är lite orörlig och hunden vill rastas längre/i skogen och kasta sig upp på stock och sten där mamma har svårt att hänga med. Ibland eventuellt för att mamma tycker att jag behöver sällskap, inte helt transparent.Medrastare, vad spännande! Blir nyfiken på ert upplägg om du har lust att berätta?
Den här bilden hade jag ju delat förut! Får illustrera att hon verkar nöjd med att promenera även bortom asfalt.Det är min mammas hund, jag lånar den ibland för att hon ska iväg någonstans dit hundar inte får följa med, andra gånger för att mamma är lite orörlig och hunden vill rastas längre/i skogen och kasta sig upp på stock och sten där mamma har svårt att hänga med. Ibland eventuellt för att mamma tycker att jag behöver sällskap, inte helt transparent.
För det mesta har jag haft henne ett par dagar i veckan men de senaste månaderna har de bott på landet och jag har kommit dit på helgerna så vi har hängt alla tre.
Planerad hemgång på tisdag.
JAG SKA FÅ ÅKA HEM
Underbara nyheter!!!Planerad hemgång på tisdag.
JAG SKA FÅ ÅKA HEM