Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa! Kom igen njuren kom igen!!!Njuren visar tecken på mjukstart
Det vräker ner här nu och naturen suger tacksamt i sig. Det är efterlängtat!Det har kommit regn. Regnade när jag vaknade så vet inte hur mycket men ganska mycket iaf. Det behövdes.
Bra att det är mindre varmt idag jämfört med igår.
Jag såg inte det här förrän nu, men vilken underbar läsning! Jag har följt dig länge och hoppats att det snart skulle bli lite lättare för digDet är något som flugit i mig, jag håller fortfarande koll på hur och vad och när jag äter eller tränar men någon spärr har släppts. Jag kan äta på restaurang vilket jag inte heller gjort på 17 år utan bara suttit med vid bordet med lightläsk. Visst, vi fick vandra runt ett bra tag för att hitta någon jag skulle klara av, det var krångligt men jag gjorde det till sist.
Jag åt glass, har druckit alkoholfritt vin (kan inte dricka med alkohol pga alla mediciner), jag behöver inte tvinga mig runt timme efter timme för att kompensera, jag äter lite godis regelbundet när jag får sug efter det, jag kan dricka saker jag inte vågade förr.
Jag har börjat ha kjol och fina tröjor i färg fast jag i hela livet alltid haft svart. Nu är det 90% svart men har upptäckt att det går att klä sig i färg ibland. Och att inte alltid ha som mål att se ut som svarta spöket, Klumpen heter han kanske, i Kalle anka och inte försöka dölja hela mig själv.
Känns som något stort händer nu, det är skitsvårt men det är en så tydlig förändring att jag inte hinner med själv.