Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad mysigt! Och jättefin skjorta, en sån vill jag också haJag var igår på en liten mini-festival som anordnades av folk som bor här i mitt område och det var en så himla positiv upplevelse överlag! Kul att någon tagit tag i att göra en sådan här grej som gör att vi utnyttjar vårt fina område, främjar gemenskap och ger lokala förmågor en chans att marknadsföra sig lite. Och vilka eldsjälar här finns alltså! Vi åt god mat, knöt lite nya kontakter och jag kom dessutom hem med en supersnygg flanellskjorta som inhandlades för hela 35 kr vid ett second hand-stånd
Ja, jag upptäckte flanellskjortans förträfflighet förra hösten, köpte en på Fat Face då och den är så mysig att jag har velat ha en till ända sedan dess. Så när den här hängde där rakt framför näsan på mig och dessutom passade perfekt kändes det synd att låta bli Den är dessutom från Lee, så jag hoppas att det är hyfsad kvalitet på den!vad mysigt! Och jättefin skjorta, en sån vill jag också ha
På riktigt, har letat lite halvt efter en fin ny skjorta. Får nöja mig med den blå/vita jag har
Story of my life!(tydligen handlar allting om mat denna vecka).