Ponnyakuten (Ulvspel)

bollen__ röstar på Habina
Då hon inte verkar platsa i programmet, det heter ju ponnyakuten men hon har hästar? Det måste ju vara nån från tv3 som inte brytt sig om att kolla upp programmet tillräckligt.

Är fortfarande påväg hem och vet att mottagningen snart försvinner. Så lägger in en röst nu så jag inte missar det.

Men lobelia och LenaH kommer undan? O_o

ojoj vad mycket att läsa ikapp!
Och en hel del intressanta inlägg både vad det gäller nomineringar och röster, samt teorier.

Jag noterar att LenaH verkar tro att ferrari skulle vinka till mig såsom varande copycaten till en ulv. Och här börjar jag direkt fundera på om LenaH denna gången är ond eftersom hennes annars osvikliga ulvradar på mig är helt fel denna gången, alternativt behöver den service :p

Jag noterar också att LenaHs deltagarbrev sticker ut på ett sätt som ingen annan gör, detta trots att vi har osynliga ponnysar med och även ett antal hundar ....:cool:
Det som sticker ut med LenaHs brev är ju att hon tvärtemot alla andra INTE har problem och bara vill delta för att bli känd.
Sedan om det betyder något det vet jag inte , men noterar det gör jag !

Sedan ställer jag mig frågande till Hedinns röst på mig för valet av godnattsång?
Eh , vet inte riktigt vad jag ska tro om den heller? Någon som vill lägga en uddaröst skulle det kunna vara, eller så finns det mer ludna motiv där...:idea:

Sedan tyckte jag det kom två rätt snabba röster på bollen__ ,vilket jag noterar även det
och sedan att habina får två raka röster på sig just nu i det närmaste...
Sedan om DET betyder något eller inte har jag ingen aning om heller, men samma där, noterar så länge

nåväl jag börjar med att nominera blacksmithfarm
då hennes häst iaf verkar kunna jaga hundar, man får hoppas att den har talanger för ulvar också . Samt att en valack som inte vet att den är valack har ett rejält problem som verkligen motiverar att vara med i ponnyakuten

Nomineringar
13:45 Blacksmithfarm nominerar Hedinn
15.25 Caisa nominerar Habina
16.51 Derring-Do nominerar Klara
17.59 bollen__ nominerar Snurrfian
18:52 Snurrfian nominera Klara.
19:17 Habina nominerar Lobelia

19:42 EmmaN nominerar Lobelia
19:43 Ferrari nominerar Quarter4Ever
19:51 LenaH nominerar Derring-Do
20:18 Lobelia nominerar bollen__
20:42 Hedinn nominerar EmmaN
20:53 hemlig nominerar Ferrari
20:54 Klara nominerar Hedinn
21:16 Q nominerar bsf

Hedinn 2
Klara 2
Lobelia: 2

Habina 1
Snurrfian 1
Quarter4Ever: 1
Derring-Do: 1
Bollen__: 1
Ferrari: 1
bsf: 1

Röster
13:45 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18.11 Derring-Do röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på blacksmithfarm
19:53 Ferrari röstar på LenaH
19:59 hemlig röstar på Derring_Do
20:07 EmmaN röstar på ferrari
20:42 Hedinn röstar på quarter4ever
20:50 Snurrfian röstar på caisaLundblad
20:50 Caisa röstar på bollen__
20:51 röstar LenaH på Ferrari
20:54 Klara röstar på bollen__
20:55 bollen__ röstar på Habina
20:57 Lobelia röstar på habina

Habina: 2
Bollen:2
ferrari: 2

hemlig 1
Snurrfian 1
LenaH: 1
Quarter4ever:1
Caisa: 1

Jag noterar också att LenaHs deltagarbrev sticker ut på ett sätt som ingen annan gör, detta trots att vi har osynliga ponnysar med och även ett antal hundar ....:cool:
Det som sticker ut med LenaHs brev är ju att hon tvärtemot alla andra INTE har problem och bara vill delta för att bli känd.
Äh, det vet du väl att jag aldrig kan vara som alla andra? :angel:

Min ulvradar på dig brukar inte vara klockren DL1 och jag lägger ju heller inte rösten på dig för det var ju @Ferrari jag tyckte var skum.
Skulle Ferrari visa sig vara copycat så leder det ju onekligen blickarna åt ditt håll. :)

Äh, det vet du väl att jag aldrig kan vara som alla andra? :angel:

Min ulvradar på dig brukar inte vara klockren DL1 och jag lägger ju heller inte rösten på dig för det var ju @Ferrari jag tyckte var skum.
Skulle Ferrari visa sig vara copycat så leder det ju onekligen blickarna åt ditt håll. :)

Jag är ALLTID skum kära Lena :angel: borde väl du veta vid detta laget.

ojoj vad mycket att läsa ikapp!
Och en hel del intressanta inlägg både vad det gäller nomineringar och röster, samt teorier.

Jag noterar att LenaH verkar tro att ferrari skulle vinka till mig såsom varande copycaten till en ulv. Och här börjar jag direkt fundera på om LenaH denna gången är ond eftersom hennes annars osvikliga ulvradar på mig är helt fel denna gången, alternativt behöver den service :p

Sedan ställer jag mig frågande till Hedinns röst på mig för valet av godnattsång?
Eh , vet inte riktigt vad jag ska tro om den heller? Någon som vill lägga en uddaröst skulle det kunna vara, eller så finns det mer ludna motiv där...:idea:

Sedan tyckte jag det kom två rätt snabba röster på bollen__ ,vilket jag noterar även det
och sedan att habina får två raka röster på sig just nu i det närmaste...
Sedan om DET betyder något eller inte har jag ingen aning om heller, men samma där, noterar så länge

nåväl jag börjar med att nominera blacksmithfarm
då hennes häst iaf verkar kunna jaga hundar, man får hoppas att den har talanger för ulvar också . Samt att en valack som inte vet att den är valack har ett rejält problem som verkligen motiverar att vara med i ponnyakuten
Jag hade inte sett Caisas röst när jag postade min. Det tog några minuter att leta upp citaten i mitt inlägg. (Mobilleker)

nå med den lilla tid jag haft på mig att läsa ikapp mig så väljer jag ändå att lägga min röst på LenaH, för att hon ju uppenbarligen inte har problem alls med sin häst, ( ingen ponny dessutom!)
Och iofs har hon inte röstat på mig, men att OM hon skulle ha rätt att ferrari är copycaten så hamnar blickarna på mig känns inget vidare det heller.
Så tror helt enkelt att hon försöker så in misstankar mot mig lite lagom snyggt så där.
Eller så är det dags för service på ulvradarn helt enkelt

quarter4ever röstar på LenaH

nå med den lilla tid jag haft på mig att läsa ikapp mig så väljer jag ändå att lägga min röst på LenaH, för att hon ju uppenbarligen inte har problem alls med sin häst, ( ingen ponny dessutom!)
Och iofs har hon inte röstat på mig, men att OM hon skulle ha rätt att ferrari är copycaten så hamnar blickarna på mig känns inget vidare det heller.
Så tror helt enkelt att hon försöker så in misstankar mot mig lite lagom snyggt så där.
Eller så är det dags för service på ulvradarn helt enkelt

quarter4ever röstar på LenaH

Det var onekligen i grevens tid. :D

Nomineringar
13:45 Blacksmithfarm nominerar Hedinn
15.25 Caisa nominerar Habina
16.51 Derring-Do nominerar Klara
17.59 bollen__ nominerar Snurrfian
18:52 Snurrfian nominera Klara.
19:17 Habina nominerar Lobelia

19:42 EmmaN nominerar Lobelia
19:43 Ferrari nominerar Quarter4Ever
19:51 LenaH nominerar Derring-Do
20:18 Lobelia nominerar bollen__
20:42 Hedinn nominerar EmmaN
20:53 hemlig nominerar Ferrari
20:54 Klara nominerar Hedinn
21:16 Q nominerar bsf

Hedinn 2
Klara 2
Lobelia: 2

Habina 1
Snurrfian 1
Quarter4Ever: 1
Bollen__: 1
Ferrari: 1

Röster
13:45 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18.11 Derring-Do röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på blacksmithfarm
19:53 Ferrari röstar på LenaH
19:59 hemlig röstar på Derring_Do
20:07 EmmaN röstar på ferrari
20:42 Hedinn röstar på quarter4ever
20:50 Snurrfian röstar på caisaLundblad
20:50 Caisa röstar på bollen__
20:51 röstar LenaH på Ferrari
20:54 Klara röstar på bollen__
20:55 bollen__ röstar på Habina
20:57 Lobelia röstar på habina
21:30 Q röstar på LenaH

Habina: 2
Bollen:2
ferrari: 2

LenaH: 2

hemlig 1
Snurrfian 1
Quarter4ever:1
Caisa: 1

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 401
Senast: Habina
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 576
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
21 769
Senast: Niyama
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 936
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar