Det var därför det bara stod att hon hade en röst.. Jag hade skrivit henne två gånger. För när jag flyttade upp henne så klistrade jag ut.Ta bort Ferrari längst ner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var därför det bara stod att hon hade en röst.. Jag hade skrivit henne två gånger. För när jag flyttade upp henne så klistrade jag ut.Ta bort Ferrari längst ner.
Du får gärna vara den som är denJag vill inte vara den som är den... men nu står det ferrari 2 där uppe och ferrari 1 längst ner.
Du får gärna vara den som är den
bollen__ röstar på Habina
Då hon inte verkar platsa i programmet, det heter ju ponnyakuten men hon har hästar? Det måste ju vara nån från tv3 som inte brytt sig om att kolla upp programmet tillräckligt.
Är fortfarande påväg hem och vet att mottagningen snart försvinner. Så lägger in en röst nu så jag inte missar det.
Men lobelia och LenaH kommer undan?
Äh, det vet du väl att jag aldrig kan vara som alla andra?Jag noterar också att LenaHs deltagarbrev sticker ut på ett sätt som ingen annan gör, detta trots att vi har osynliga ponnysar med och även ett antal hundar ....
Det som sticker ut med LenaHs brev är ju att hon tvärtemot alla andra INTE har problem och bara vill delta för att bli känd.
Sedan om det betyder något det vet jag inte , men noterar det gör jag !
Vem sa att Åke (173 cm, 606 kg ) inte är en ponny??Men lobelia och LenaH kommer undan?
Äh, det vet du väl att jag aldrig kan vara som alla andra?
Min ulvradar på dig brukar inte vara klockren DL1 och jag lägger ju heller inte rösten på dig för det var ju @Ferrari jag tyckte var skum.
Skulle Ferrari visa sig vara copycat så leder det ju onekligen blickarna åt ditt håll.
Jag veeet! Kan du inte sluta med det?Jag är ALLTID skum kära Lena borde väl du veta vid detta laget.
Jag beklagar men du verkade mest skum, en mycket liten gradskillnad men jag tycker om dig ändåHär nominerar man @Lobelia och så får man en röst på sig som tack.
Jag veeet! Kan du inte sluta med det?
Jag hade inte sett Caisas röst när jag postade min. Det tog några minuter att leta upp citaten i mitt inlägg. (Mobilleker)ojoj vad mycket att läsa ikapp!
Och en hel del intressanta inlägg både vad det gäller nomineringar och röster, samt teorier.
Jag noterar att LenaH verkar tro att ferrari skulle vinka till mig såsom varande copycaten till en ulv. Och här börjar jag direkt fundera på om LenaH denna gången är ond eftersom hennes annars osvikliga ulvradar på mig är helt fel denna gången, alternativt behöver den service
Jag noterar också att LenaHs deltagarbrev sticker ut på ett sätt som ingen annan gör, detta trots att vi har osynliga ponnysar med och även ett antal hundar ....
Det som sticker ut med LenaHs brev är ju att hon tvärtemot alla andra INTE har problem och bara vill delta för att bli känd.
Sedan om det betyder något det vet jag inte , men noterar det gör jag !
Sedan ställer jag mig frågande till Hedinns röst på mig för valet av godnattsång?
Eh , vet inte riktigt vad jag ska tro om den heller? Någon som vill lägga en uddaröst skulle det kunna vara, eller så finns det mer ludna motiv där...
Sedan tyckte jag det kom två rätt snabba röster på bollen__ ,vilket jag noterar även det
och sedan att habina får två raka röster på sig just nu i det närmaste...
Sedan om DET betyder något eller inte har jag ingen aning om heller, men samma där, noterar så länge
nåväl jag börjar med att nominera blacksmithfarm
då hennes häst iaf verkar kunna jaga hundar, man får hoppas att den har talanger för ulvar också . Samt att en valack som inte vet att den är valack har ett rejält problem som verkligen motiverar att vara med i ponnyakuten
nå med den lilla tid jag haft på mig att läsa ikapp mig så väljer jag ändå att lägga min röst på LenaH, för att hon ju uppenbarligen inte har problem alls med sin häst, ( ingen ponny dessutom!)
Och iofs har hon inte röstat på mig, men att OM hon skulle ha rätt att ferrari är copycaten så hamnar blickarna på mig känns inget vidare det heller.
Så tror helt enkelt att hon försöker så in misstankar mot mig lite lagom snyggt så där.
Eller så är det dags för service på ulvradarn helt enkelt
quarter4ever röstar på LenaH