ja jag är vaken mitt i natten
as usual.. ( och min soon-to-be tonåring har slocknat medans 8-åringen är som ett kvicksilver - ja herregud- dessa barn!!
)
Här reagerar jag på på på... mycket
( men lugn bara lugn- läs vad jag skriver först
)
först och främst: jag är misstänkt pga att jag följer ferraris röst på LenaH ?
och det där med att jag tog "så hårt" på att om ferrari skulle vara copycat så finns det ju en sida av det som du inte verkar ta med i beräkningen?
att om det vore "sant" (= dvs visa sig att ferrari var copycat någonstans i leken ) så riktar det ju ögonen på mig ganska obönhörligen
såsom varande ulv i detta resonemanget .. eh -gillar inte att bli utpekad så där att om någon gör si -så måste det vara så - sådär
(ergo OM nu LenaH visat sig vara ulv så en helt rimlig iakttagelse och reaktion- tycker jag då
)
Att ha bidragit till att LenaH lynchades idag ( för det gjorde jag ju uppenbarligen !!) är inget jag är stolt över ...
men samtidigt så fanns det Ferrari , Habina och bollen__ att välja på som hade 2 röster redan- ingen av dessa kunde jag hitta något på som jag kunde tro att de var
mer suspekta än just LenaH idag .Jag själv hade en röst på mig så jag övervägde noga vad som kunde hända i perspektivet så jag rentav lynchades - ytterligare en faktor att ta hänsyn till
och jag fattar definitivt att du inte tror mig (
) och de facto så ger det mig en bättre känsla av dig totalt att du inte bara "köper" det som verkar givet
och jag
vet ju att du har ett knivskarpt tänkande
så bara fortsätt med det ( om nu det hjälpte.....
)