CaisaLundblad noterar att copycaten kommer röra till det för tjuven och spionen. Frågar om den blinda och svarar bestämt att hennes ponny inte är stridstränad.
Snurrfian har tappat bort sin ponny och misstänker att hennes egen hund är skyldig till detta. Säger att hon ska leta ulvar. Kan hon vara en ond utanför lyan som vill leta kompisar? Ulvar brukar väl dessutom äta hundar, är det så att hon därför misstänker sin egen hund?
quarter4ever frågar om ficktjuven, spionen och goda lyan. Har den längsta ansökan i programmet och sjunger för sin ponny. Funderar en del över förhäxningen.
LenaH har hittat till leken, men sen har hon inte synts till.
Derring_Do rekommenderar klickerträning för att lära hästen att döda zombies, tänker att kan den det kan man lätt lära in att den ska döda ulvar. Misstänker först Caisa men sen skriver hon detta:
3.
@quarter4ever är inte inne och skriver tusen konstiga teorier för att dra igång leken som hon brukar, utan här får jag sitta och göra jobbet själv.
Hon måste vara ond!
(Och nu har jag kommit på en ursäkt att rösta på henne!
)
Jag funderar på om hon vet att q är ond för att de är i lyan tillsammans?
hemlig det är jag!
bollen_ har jag inte sett så mycket mer av än ansökningsbrevet.
Habina säger själv att hon är snurrig och att det bör vara 3 eller 4 ulvar. Röstar på bsf.
Ferrari har inte en ponny, har dock lånat med sig en. Rädd vid engelsk ridning, men western går tydligen bra. Behöver hjälp att komma upp i sadeln igen.
Klara funderar över ficktjuven, copycaten och skillnaden på förhäxad och förtrollad. Tycker att bommar på marken är höga hinder och har ett brev om sitt russ som hamnat i fel kropp.
Hedinn har hittat hit. Har en enhörning som tappat hornet och som förut var glänsande vit och nu inte är det. Jag funderar på vilken färg den har nu, det framgår inte. Är den ulvgrå kanske?
Blacksmithfarm berättar att hon kommer behöva rösta tidigt. Svarar på qs fundering om förhäxningen. Tycker att bollen_, jag, CaisaLundblad och quarter4ever har stridstränade ponnys och funderar på om vi vill sabotera programmet. Röstar på mig pga att min ponny kan läskiga konster
Lobelia tycker att rollerna verkar krångliga.
EmmaN funderar på sin ansökan och skickar sen in en om sin ponny som pga för mycket morötter numera skuttar och vill sitta i hennes knä. Säger att hon känner sig förvirrad och frågar om paketet i Goda lyan.