Politik i USA

Nu har trumpen twittrat igen 🙄
Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?

Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?
Han är ju verkligen envis som en jävla åsna. Lite som när han vägrade säga något ont om det som hände i Charlottesville. :banghead:

Och han sitter väl i sin jävla bunker nu, antar jag.

Ser på NBC och en R senator säger att detta är inte Riktiga trump supportrar. Och de som protesterar är ansvariga för sina egna handlingar, Trump har inte eggat på dem.

Men jösses

Det menar jag också.

Jag ser i direktsändning att man pratar om 25th amendment,
(if the President becomes unable to do his job, the Vice President becomes the President. This can happen for just a little while, if the President is just sick or disabled for a short time.)
Ännu en aspekt att flytta på Trump NU, är att hindra honom från att ge sina supporters pardon under sina sista dagar.

Nu är den inte bara markerad som disputed, utan även borttagen.
Hans två senaste är no longer available.

1609976700806.webp

Även national association of manufacturers (som representerar de flesta av USA:s företag) har nu börjat prata om 25th amendment.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 747
Senast: Bortglömd
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar