Den skjutna kvinnan har avlidit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är redan klart att Pence har tagit rodret (utan Trump) vad gäller National Guards insatser.Ja, jag håller med, även om jag inte tänker att det är så troligt att Trump blir flyttad på. Men som sagt, det är inte riktigt lätt att förutse i sådana här situationer. För många spelregler är ignorerade redan.
Jag vet, med flyttad på menade jag mer öppet 'avsatt' innan det är dags.Det är redan klart att Pence har tagit rodret (utan Trump) vad gäller National Guards insatser.
Han är ju verkligen envis som en jävla åsna. Lite som när han vägrade säga något ont om det som hände i Charlottesville.Nu har trumpen twittrat igen
Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?
Det menar jag också.Jag vet, med flyttad på menade jag mer öppet 'avsatt' innan det är dags.
Jag tycker de ska rycka mobilen och låsa bunkern så kan han sitta där till den 20e.Han är ju verkligen envis som en jävla åsna. Lite som när han vägrade säga något ont om det som hände i Charlottesville.
Och han sitter väl i sin jävla bunker nu, antar jag.
Nej.Jag tycker de ska rycka mobilen och låsa bunkern så kan han sitta där till den 20e.
Ännu en aspekt att flytta på Trump NU, är att hindra honom från att ge sina supporters pardon under sina sista dagar.Det menar jag också.
Jag ser i direktsändning att man pratar om 25th amendment,
(if the President becomes unable to do his job, the Vice President becomes the President. This can happen for just a little while, if the President is just sick or disabled for a short time.)
Ser på NBC och en R senator säger att detta är inte Riktiga trump supportrar. Och de som protesterar är ansvariga för sina egna handlingar, Trump har inte eggat på dem.
Men jösses
kan bara hålla med dig!
Nu är den inte bara markerad som disputed, utan även borttagen.Nu har trumpen twittrat igen
Kan de inte bara låsa in honom i ett rum utan tillgång till sociala medier den tid som är kvar? Lite i det dolda sådär utan att åberopa 25e? Fortsätta uppdatera hans twitter men på ett normalt sätt så att ingen fattar att han är tystad?
Också republikanska senatorer pratar nu om 25th amendment.Det menar jag också.
Jag ser i direktsändning att man pratar om 25th amendment,
(if the President becomes unable to do his job, the Vice President becomes the President. This can happen for just a little while, if the President is just sick or disabled for a short time.)
sov gott,Jag sticker ut hakan och säger att när jag vaknar imorgon är Mike Pence president i USA, och nu går jag till sängs.
05:30 ringer väckerklockan.