Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu önskar jag att de ska utse en ny president mellan Trump och Biden.Nu har de utsett sin president!
Nu säger Donald Trump att det kommer bli en orderly transition of power den 20:e.
Ser en sändning där de håller på att tröska igenom (det försenade) godkännandet.
När de kommer till Georgia reser sig någron för att framföra en protest:
- Vi har tveksamheter om att valet har varit korrekt (några mer detaljer om vad...)
- Finns det i skrift, undertecknat på det sett som krävs?
- Vi hade tidigare idag. Men efter händelserna har det dragits tillbaka.
* massor av applåder*
- Då räknas inte protesten och elektorsrösterna från Georgia ingår i räkningen.
Och medan jag skriver kör de liknande ordväxling om Michigan.
..och vad tänker han hitta på fram tills dess?Nu säger Donald Trump att det kommer bli en orderly transition of power den 20:e.
...och varför ser jag framför mig hur Mike Pence (av alla människor) vrida upp Trumps vänsterarm på hans rygg, medan han säger ovanstående..?
https://edition.cnn.com/politics/li...count-2021/h_733ca4055ca1f7f6d9d8d3c79fee2071Finns det ngt klipp på ovanstående? Är nyfiken på reaktionerna.
Nu säger Donald Trump att det kommer bli en orderly transition of power den 20:e.
...och varför ser jag framför mig hur Mike Pence (av alla människor) vrida upp Trumps vänsterarm på hans rygg, medan han säger ovanstående..?
Attans! Jag får F i källkritik med andra ord Det är ju väldigt tydligt att det inte är hennes egna konto, ser jag nu när jag tittar lite närmare. Nåja, det känns som något som hon definitivt skulle kunna säga, och roligt var det i alla fall!Det är dock inte hennes riktiga konto.
Jag skulle till och med gå så långt som att säga att det inte är "victim blaming". Jag tycker inte någon av de som själva tagit initiativ och genomfört dessa totalt vidriga handlingar kan kallas för offer, faktiskt. Det må låta hårt och naturligtvis förtjänar ingen att dö, det borde ha kunnat undvikas, men "offer" i den betydelsen kommer jag aldrig att kunna se dem som.Hon hade en Trump flagga på rumpan, så ja sorgligt att hon blivit skjuten absolut och sorry för victim blaming, men om man bryter sig in i Capitol då löper man risk att skadas.
Jag tänker att om du utför en terrorhandling, vilket jag anser detta vara, så får du räkna med att mista livetJag skulle till och med gå så långt som att säga att det inte är "victim blaming". Jag tycker inte någon av de som själva tagit initiativ och genomfört dessa totalt vidriga handlingar kan kallas för offer, faktiskt. Det må låta hårt och naturligtvis förtjänar ingen att dö, det borde ha kunnat undvikas, men "offer" i den betydelsen kommer jag aldrig att kunna se dem som.
Såg video från när hon blev skjuten, det var ett par män som försökte bryta upp en dörr. Då avlossades skottet som träffade henne som stod snett bakom de. Säger inte att hon är skuldfri, men att skjuts med riktiga kulor in mot en folkmassa. Detta kommer nog spä på hela Qanon rörelsen ännu merJag skulle till och med gå så långt som att säga att det inte är "victim blaming". Jag tycker inte någon av de som själva tagit initiativ och genomfört dessa totalt vidriga handlingar kan kallas för offer, faktiskt. Det må låta hårt och naturligtvis förtjänar ingen att dö, det borde ha kunnat undvikas, men "offer" i den betydelsen kommer jag aldrig att kunna se dem som.