Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lär bara bli omröstning om Pennsylvania enligt CNN,Ser en sändning där de håller på att tröska igenom (det försenade) godkännandet.
När de kommer till Georgia reser sig någron för att framföra en protest:
- Vi har tveksamheter om att valet har varit korrekt (några mer detaljer om vad...)
- Finns det i skrift, undertecknat på det sett som krävs?
- Vi hade tidigare idag. Men efter händelserna har det dragits tillbaka.
* massor av applåder*
- Då räknas inte protesten och elektorsrösterna från Georgia ingår i räkningen.
Och medan jag skriver kör de liknande ordväxling om Michigan.
Den slutade med att sju republikanska senatorer ville underkänna resultatet i Pennsylvania-valet;Lär bara bli omröstning om Pennsylvania enligt CNN,
Jag drar in hakan igen,Jag sticker ut hakan och säger att när jag vaknar imorgon är Mike Pence president i USA, och nu går jag till sängs.
05:30 ringer väckerklockan.
Och även Facebook har stängt hans konto och YouTube har plockat bort videon från i går.Nu har Twitter stängt hans konto tillfälligt.
Vilket av dem är det viktigaste för hans inflytande och makt? Twitter eller kärnvapnen...Jag drar in hakan igen,
men påstår att för Donald Trump så är avstängningen på Twitter ungefär detsamma.
...
Men han har iofs fortfarande koderna till kärnvapnen...
Två tredjedelar av republikanerna i representanthuset röstar för?!?
Två tredjedelar av republikanerna i representanthuset röstar för?!?
Jo, kravallpoliserna hade väl inte milt och lugnt knuffat oroselementen nerför kongressens trappa som jag såg på CNN igår utan tagit i hårdare. Skillnaden i hantering mellan gårdagen och BLM i somras är.... tydlig.Det första min kollega sa när vi läste om nyheten under vårt skift idag var "Tänk om det varit svarta som försökt ta sig in....?". Jag kunde bara instämma.
Galet.Två tredjedelar av republikanerna i representanthuset röstar för?!?
Nej, nu hänger jag inte med! Kan någon förklara FÖR vad, och vad betyder de siffrorna?Galet.
Det värsta är ju att för hans del så kommer det snarare vara positivt, han har rätt, det var valfusk och nu censureras han.Nu har Twitter stängt hans konto tillfälligt.
Röstningen handlade om den klagan (objection) som framförts gällande röstresultatet i Pennsylvania skulle godkännas eller förkastas.Nej, nu hänger jag inte med! Kan någon förklara FÖR vad, och vad betyder de siffrorna?