Politik i USA

"...can't be replied to, Retweeted, or liked due to a risk of violence"

trumptweet2.webp

Donald J. Trump visar med emfas att han är inget annat än ett stort barn;

"om inte jag kan få det, då ska inte heller någon annan få det!"
Och så kastar han ned sig på golvet, skriker, gråter, fäktar med armarna, slår knytnävarna i golvet.

Hon hade en Trump flagga på rumpan, så ja sorgligt att hon blivit skjuten absolut och sorry för victim blaming, men om man bryter sig in i Capitol då löper man risk att skadas.
Jo, noterade det efter. Och visst, avskyr dock polisvåld också. Hann tycka att de skötte sig hyfsat fredligt och var glad över tiden det tog innan man ville ha in militärpolis etc. Sen det där...

Hetsigare än att en kvinna blev skjuten i bröstet?

Visa bifogad fil 62856

Senatorer beordrade att gömma sig på golvet under stolar.
Jag antar att om polisen hade satt hårt mot hårt redan vid "kravallerna" så hade det funnits en risk för att demonstranterna tagit till egna vapen och att de skulle bli martyrer. Jag tycker alltså inte att det är okej någonstans att demonstranter tagit sig de här friheterna, men jag tror att fler liv kunnat gå till spillo och att det kunnat bli en ännu värre stämning.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 747
Senast: Bortglömd
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar