Jeffery
Trådstartare
Donald J. Trump gjuter olja på vågorna, the narcissist way.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är så tragiskt!
Lyssnade på vad Biden sa, och vad Trump sa. Och skillnaden däremellan...Donald J. Trump gjuter olja på vågorna, the narcissist way.
Jo, noterade det efter. Och visst, avskyr dock polisvåld också. Hann tycka att de skötte sig hyfsat fredligt och var glad över tiden det tog innan man ville ha in militärpolis etc. Sen det där...Hon hade en Trump flagga på rumpan, så ja sorgligt att hon blivit skjuten absolut och sorry för victim blaming, men om man bryter sig in i Capitol då löper man risk att skadas.
Säger ju en del..
Det där valet i Georgia kom lite i skymundan. Och för bara några timmar sedan trodde en att det var det som var den verkligt viktiga och för framtiden avgörande händelsen för dagen.Meanwhile,
Jon Ossoffs marginal över Perdue har nu överstigit triggermaginalen för recount.
Jo, noterade det efter. Och visst, avskyr dock polisvåld också. Hann tycka att de skötte sig hyfsat fredligt och var glad över tiden det tog innan man ville ha in militärpolis etc. Sen det där...
Frågan är ju om det inte blev mindre av en upploppskänsla av det agerandet? Hade väl kunnat gå hetsigare till liksom.Tja, inte så mycket behov av national guard eller polisvåld
Frågan är ju om det inte blev mindre av en upploppskänsla av det agerandet? Hade väl kunnat gå hetsigare till liksom.
Men det gör det inte, utan folk backar undan.Nu är det dags att lugna ned sig, för nu är det SWAT-uniformerad polis på trappan utanför.
Nu kan det gå riktigt illa.
Jag tänker att många kunnat bli skjutna.Hetsigare än att en kvinna blev skjuten i bröstet?
Visa bifogad fil 62856
Senatorer beordrade att gömma sig på golvet under stolar.
Jag hoppas att han inte dör/blir dödad innan dessHoppas verkligen det inte blir dåligheter vid installationen av Biden den tjugonde.
Jag antar att om polisen hade satt hårt mot hårt redan vid "kravallerna" så hade det funnits en risk för att demonstranterna tagit till egna vapen och att de skulle bli martyrer. Jag tycker alltså inte att det är okej någonstans att demonstranter tagit sig de här friheterna, men jag tror att fler liv kunnat gå till spillo och att det kunnat bli en ännu värre stämning.Hetsigare än att en kvinna blev skjuten i bröstet?
Visa bifogad fil 62856
Senatorer beordrade att gömma sig på golvet under stolar.