Det känns som att kolla på en film.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många verkade tro att han gick med demHan måste väl på något vis kunna åtalas för att hetsa demonstranterna till Capitol Hill, eftersom att han bla. sa att han skulle gå med dem dit?
Precis.Många verkade tro att han gick med dem
Herregud, enligt CNN vårdas en kvinna för att ha blivit skjuten i bröstet?
Jag är förvånad att inte mer har hänt.Hon hade en Trump flagga på rumpan, så ja sorgligt att hon blivit skjuten absolut och sorry för victim blaming, men om man bryter sig in i Capitol då löper man risk att skadas.
Nu kommer det visa det sig vilka Republikaner som har ryggrad, och vilka som har låtit Donald Trump lösa upp den under fyra års av behandling.
Då är detta slutet på den Republikanska eran.Min gissning är att ungefär ingen av dom kommer visa sig ha ryggrad
Rekommenderar boken Så dör demokratier. Den beskriver precis det. Men gör det till en större fråga än att bara handla om Trump som person. Samtidigt blir det genom det breddade perspektiven också tydligt vad det är i de saker han gör som blir skadligt för demokratin.Fruktansvärt men även om det här är smått surrealistiskt var det ändå lite väntat med tanke på hur Trump underminerat demokratin sedan han förlorade och även innan det. Både genom att utan belägg hävda valfusk och genom att pressa delstater att inte acceptera valresultat. Jag fick en fråga i nu låsta tråden om vad jag menade med Trumps antidemokratiska agerande och det var den sortens beteende jag syftade på.
Ja och Trump är ett symptom, han kan ha en förstärkande effekt på redan existerande problem men utgör så att säga inte själva grundproblemet.Rekommenderar boken Så dör demokratier. Den beskriver precis det. Men gör det till en större fråga än att bara handla om Trump som person. Samtidigt blir det genom det breddade perspektiven också tydligt vad det är i de saker han gör som blir skadligt för demokratin.