Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hämndröstar duFio röstar på Q och Jfrelin
Undrar vem som åker utJfrelin röstar på Jfrelin
Lobelia röstar på Jfrelin
QL röstar på Jfrelin
Jfrelin 3
Jäkligt elakt att ni tog ut Pippi så snabbt när leken är en Pippi lek. Så tycker också hon måste hämnas liteHämndröstar du
Jag tyckte jag gjorde det bra jagJäkligt elakt att ni tog ut Pippi så snabbt när leken är en Pippi lek. Så tycker också hon måste hämnas lite
Ja ni va rysligt nära på att lyckas vinna medJag tyckte jag gjorde det bra jag
Hämndröstar du
Ja det blev en riktig rysare detta inte helt enkelt, kände mig så uppgiven häromdagen att jag funderade på att hoppa av, men är väldigt glad nu att jag inte gjorde det brukar man skriva ut resterande roller också? Eller skall man skriva det själv.Uppdatering DagDl7
Tivolit packar ihop alla attraktioner och stånd. I villervallan bland alla människor så råkar en tiger komma lös. Och trott eller ej så springer den rakt emot Kling som står vid ett hörn och spanar efter ett sista par barn att slänga ut från området
Jfrelin vad Kilng - ulv
Grattis goda! Och tack för en väldigt kul lek
Tack själv, bra jobbat med leken.Uppdatering DagDl7
Tivolit packar ihop alla attraktioner och stånd. I villervallan bland alla människor så råkar en tiger komma lös. Och trott eller ej så springer den rakt emot Kling som står vid ett hörn och spanar efter ett sista par barn att slänga ut från området
Jfrelin vad Kilng - ulv
Tack själv! Det var superkul att leka igen.Uppdatering DagDl7
Jfrelin vad Kilng - ulv
Det här fick mig att reagera igår och jag började klura lite över Elos roll, då hon kändes väldigt anonym även för mig. Så irriterande att vi förlorat ena ängellärlingen.