Jahaaaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte jag som fuckade upp det var niMin teori gällande Klara igår visade sig då stämma.... Att jfrelin fuckade upp med sin röst som va menat som en alibi röst
Jfrelins röst är 20.59 enligt bukeklockan så alla röster är i tid. Så om alla är överens om att denna röstlistan stämmer så kör vi på den?Röstlista DL5 (dubbellynch) - 21:00
10:21 Lobelia röstar på Habina
10:45 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på BSF
19:15 Blacksmithfarm röstar på Habina
19:15 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
19:46 Jfrelin röstar på Habina
20:15 Habina röstar på queenlilith
20:15 Habina röstar på Blacksmithfarm
Bsf ändrar röst till QueenLilith
Jfrelin röstar på QueenLilith
Habina 5
Blacksmithfarm 4
queenlilith 3
Jepp det är tydligt.Då vet vi iaf vem den ena kvarvarande ulven är…
Fast vad är det där för svar? Om du är god borde du väl vilja få oss andra att rösta rätt framöver?
Om inte jag ryker nu istället för BSF då. För så är det två ulvarJepp det är tydligt.
Jag var helt övertygad om att du var givmild siare först. Det var därför jag röstade ut fio för att rädda dig.Det har ju inte hjälpt hittills. Jag är less på att gräva åt andra.
Fast Lobelia är ju god? jag drog upp igår teorin gällande klara att Jfrelin hade råkat rösta på Klara för alibi och att ulvarna pissade i brallan med det, men ingen följde ju upp på det heller det visade sig ju stämma. Så tyckt jag grävt mycket och jag prickade även rätt på BSF som jag nämnde för länge sedan. Så tycker ändå jag har grävt mycket med.Det har ju inte hjälpt hittills. Jag är less på att gräva åt andra.
Jfrelin var i huvudet min reservulv, men jag hade ju mina 2 onda.Fast Lobelia är ju god? jag drog upp igår teorin gällande klara att Jfrelin hade råkat rösta på Klara för alibi och att ulvarna pissade i brallan med det, men ingen följde ju upp på det heller det visade sig ju stämma. Så tyckt jag grävt mycket och jag prickade även rätt på BSF som jag nämnde för länge sedan. Så tycker ändå jag har grävt mycket med.
Nästan rätt. Jag röstade på Klara för när Lobelia skulle visar sig vara god skulle ni gå på mig, Klara eller BSF men oavsett så hade vi kunnat vinna då om vi lyckats med käket. Då vi alla 3 hade varit kvar tills nu och haft extra röst och ni hade varit 2 kvar….Fast Lobelia är ju god? jag drog upp igår teorin gällande klara att Jfrelin hade råkat rösta på Klara för alibi och att ulvarna pissade i brallan med det, men ingen följde ju upp på det heller det visade sig ju stämma. Så tyckt jag grävt mycket och jag prickade även rätt på BSF som jag nämnde för länge sedan. Så tycker ändå jag har grävt mycket med.
Ja samma. Om habina hade snackat om jfrelin istället idag så hade jag definitivt kunnat titta på det spåret. Men eftersom det va dig som ond så gick mina teorier inte ihop.Jfrelin var i huvudet min reservulv, men jag hade ju mina 2 onda.
Gött att kunna sätta käppar i hjulet för lyanNästan rätt. Jag röstade på Klara för när Lobelia skulle visar sig vara god skulle ni gå på mig, Klara eller BSF men oavsett så hade vi kunnat vinna då om vi lyckats med käket. Då vi alla 3 hade varit kvar tills nu och haft extra röst och ni hade varit 2 kvar….