Jag tänker Jfrelin säkert hämndkäker mig i natt hoppas jag smakar smaskens. Och mohahaha att vi lyckades genomskåda er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi saknar väl natt DL först?Kom igen. nu och rösta
Hade du röstat på mig hade ni ju lyckats med lynchen.Nästan rätt. Jag röstade på Klara för när Lobelia skulle visar sig vara god skulle ni gå på mig, Klara eller BSF men oavsett så hade vi kunnat vinna då om vi lyckats med käket. Då vi alla 3 hade varit kvar tills nu och haft extra röst och ni hade varit 2 kvar….
Ja precis, vi skyndar på leken nu (eftersom det var det majoriteten ville). Så nattDL är 21.30 eller så fort de som har val har bekräftat att de vill köra på det de lagt in@Ceta @heffaklumpen @jfrskall vi köra natt DL direkt nu?
Ja men några var kvar att rösta så risken fanns att det skulle svänga. Inte åt det hållet det gjorde dock det var ju du och Habina som låg för lynch om jag inte missminner mig?Hade du röstat på mig hade ni ju lyckats med lynchen.
Kan du käka ngn nu så vi kan lyncha dig sen?Ja men några var kvar att rösta så risken fanns att det skulle svänga. Inte åt det hållet det gjorde dock det var ju du och Habina som låg för lynch om jag inte missminner mig?
Jag har ätit. DL är nog på GKan du käka ngn nu så vi kan lyncha dig sen?
ExaktKan du käka ngn nu så vi kan lyncha dig sen?
Smakade jag bra?Jag har ätit. DL är nog på G
Habina hade bara min röst. När du lade din röst så bestämde jag mig för att ändra min till klara. Inte för jag trodde så mycket på det. Men sen började vår demondrottning (QL) prata om att ändra och lag ändrade rösten och sen gick det finfint.Ja men några var kvar att rösta så risken fanns att det skulle svänga. Inte åt det hållet det gjorde dock det var ju du och Habina som låg för lynch om jag inte missminner mig?
Som sagt på JfrelinLobelia röstar på @Jfrelin
För att jag tror det är den saknade ulven, med anledningen av senaste lynchen och konversationen efter.
Är ok med detDagDL senast kl 22.00 (men kan tidigareläggas om alla röstat och är ok med det)