Fast njäe, ulvar gör ju lite som dom vill. Ser faktiskt inte att det skulle göra fio automatiskt god.
Men förstår vart du vill komma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast njäe, ulvar gör ju lite som dom vill. Ser faktiskt inte att det skulle göra fio automatiskt god.
När hon räddar sig från att bli lynchad?Jo men min upplevelse är att hon är mer utförlig och ifrågasättande på ett mer tänkvärt sätt när hon är god. Men jag vet inte. Det återstår att se.
När hon räddar sig från att bli lynchad?
Det var det jag kommenterade.
Jo kan mycket väl vara ond. Det tål att funderas på, liksom att du puchar för det.
har antecknat fel här insåg jag när jag läser igenom allt igår kväll igen. Cirkus menade att Jfrelin skulle visa sig som ulv för den onda utanför lyan inte tvärtom. Så bortse från det resonemangetmen hade en fundering på om Jfrelin kunde vara den onda utanför lyan som försökte visa sig för lyan genom att rösta på cirkus. Det är givetvis möjligt men ändå osannolikt iom att onda utanför lyan inte känner till de som är i den. Jag tror att ev viftande till en lya kommer tidigast idag när Dunderkarlsson fått sia första gången
En reflektion runt det du skriver - skulle en ond i lyan göra så eftersom de vet att det finns en dold röst som kan rädda henne så länge det är jämnt. Habina la sin röst när det var ganska mkt tid kvar att rösta så det var inte en sistaminuten ändring för att rädda sig självHabina lägger andra rösten på mig i ett läge då hon låg i ledningen med 2 röster och valde mig för hon ville ha en chans att inte åka ut. Helt legitimt att göra så av den anledningen men kan ju också vara att hon är i lyan. Samtidigt har hon teoriat ordentligt igår under dagen så plingar inte så mycket hos mig ändå , men på intet sätt håller jag henne som god för det
Jag har faktiskt haft liknade tankar själv så därav mitt skrivande att det inte plingar så mycket för mig ändå. Inte bara teoriandet alltsåEn reflektion runt det du skriver - skulle en ond i lyan göra så eftersom de vet att det finns en dold röst som kan rädda henne så länge det är jämnt. Habina la sin röst när det var ganska mkt tid kvar att rösta så det var inte en sistaminuten ändring för att rädda sig själv
Sedan kan man inte bortse från att det kan vara en ulv ändå.precis som jag skrevJag har faktiskt haft liknade tankar själv så därav mitt skrivande att det inte plingar så mycket för mig ändå. Inte bara teoriandet alltså
DL1 21:00
18:07 hemlig röstar på Habina
19:09 Jfrelin röstar på Cirkus
20:15 cirkus röstar därmed på LenaH
20:16 Elo röstar på Jfrelin
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:22 Lobelia röstar på Habina
20:25 Klara röstar på hemlig
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:29 Habina röstar på qitis
20:33 LenaH röstar på cirkus
20:35 Qitis röstar på Lobelia
20:49 fio röstar på qitis
20:58 Queenlilith röster på LenaH
20:59 Qitis ändrar röst till cirkus
Cirkus lynchas -bybo
LenaH käkas -bybo
Queenlilith röster på LenaH
då jag tycker hennes röst förklaring kändes lite tam? Såklart svårt vid första DL. Men skumt ändå.
Jag tycker @cirkus låter väldigt säker på att ulvar röstar på goda - det är inte alls min erfarenhet i DL1 - då brukar iaf jag som ulv gärna lägga en röst på en annan ulv om det inte blir ett enkelt drev eller liknande och låta goda lyncha varandra så det är svårt att utläsa något av rösterna.
Cirkus har varit med tillräckligt länge för att inte själv spela så enkelt heller så därför tror jag hon är ulv som lägger rökridåer:
LenaH röstar på cirkus
sedan har jag fått order om att ha lite skärmtid av doktorn så försöker begränsa skärmtiden iaf lite som jag sitter med leken. (Kommer antagligen gå sådär misstänker jag men men ) är också väldigt trött så sover mycket mer än jag brukar.
Finns det några andra du nu har tankar om ?
Du verkar (för mig ) mest tänka. Vem är ond siare ?
Vet egentligen inte riktigt varför jag reagerar, men här har vi 2st som poängterar att de gillar snälla barnattraktioner. Funderar på om det kan vara någon slags grund lagd av onda siaren för att senare kunna hinta till lyan?
Det skulle i såfall förutsätta att hemlig är ond siare. Men jag medger att det är en ganska långsökt teori från min sida.
Inga tankar om @fio? Hon känns definitivt mest skum för mig efter gårdagenNu måste jag lämna leken på obestämd tid (ska försöka kolla igen vid lunch), men det jag kommit fram till hittills är att queenlilith är skum, men oklart om hon är ond och att qitis kan vara god, ond siare eller ulv. Känns väldigt bra såhär långt.
Ja jag reagerar på att där finns fler misstankar på mig än på fio i habinas teoriande.Inga tankar om @fio? Hon känns definitivt mest skum för mig efter gårdagen