Pippi på tivoli (Ulvlek)

DL1 21:00

18:07 hemlig röstar på Habina
19:09 Jfrelin röstar på Cirkus
20:15 cirkus röstar därmed på LenaH

20:16 Elo röstar på Jfrelin
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:22 Lobelia röstar på Habina
20:25 Klara röstar på hemlig
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:29 Habina röstar på qitis
20:33 LenaH röstar på cirkus

20:35 Qitis röstar på Lobelia
20:49 fio röstar på qitis
20:58 Queenlilith röster på LenaH
20:59 Qitis ändrar röst till cirkus

qitis 3

cirkus 3
Habina 2
LenaH 2
Lobelia 1

Jfrelin 1
hemlig 1

Målat lite för min egna skull. Jag hoppas att det inte var lottning mellan två bybor, utan att qitis verkligen har en viktig god roll. Eller så är hon ulv och visste att extrarösten lades på cirkus också.
Har verkligen ingen aning om vart extra rösten lades. Ville bara rädda kvar mig själv

För att?
Du tror att jag blir skyddad av en dold röst i lyan på nån annan? Det tror inte jag. Även om jag inte åker så blir det ju för att andra ska tro det i nästa lynch - jag tror lyan helt enkelt bäddat i så fall
Exakt samma gäller ju för mig nu som cirkus hann formulera.
Lyan har nog bäddat fint känner jag

Intressant teori. Inte alls omöjlig, men samtidigt är du en sån där som kan luras också, så efter förra leken skulle det lika gärna kunna vara du, fio och qitis i lyan. ;)
Kan inte svara för de andra men jag är inte i lyan.
Fio känns ändå skum med sin tredje röst på mig som hon lägligt nog inte visste var en tredje röst

LenaH är lurig -kan mycket väl vara ond -samtidigt har hon plus i kanten hos mig för att hon ändå reagerade på röstningen. Liksom Lobelia
Dock kan reaktionen både från henne och Lobelia vara för att de kan sitta i lyan och därmed ha facit

Så å ena sidan och å andra sidan osv.

Hur tänker du här, varför skulle någon godförklara @fio utifrån röstningen?
Jag greppar inte heller det.
Att en ulv inte skulle göra så är bara trams. Ulvar gör precis vad sjutton som helst ibland.
Men visst får man ögonen på sig när man lägger en tredjeröst i det läget. Men att gå så långt som att säga att personen nog är god i det läget tycker jag är lite väl

Jag greppar inte heller det.
Att en ulv inte skulle göra så är bara trams. Ulvar gör precis vad sjutton som helst ibland.
Men visst får man ögonen på sig när man lägger en tredjeröst i det läget. Men att gå så långt som att säga att personen nog är god i det läget tycker jag är lite väl
Läs mitt svar till @Lobelia ovan. :)

Äter du starka värktabletter?

Om de sitter i lyan ihop och nu @qitis kommer granskas iom att hon överlevde lynchen så om/när hon isf lynchas så är @fio jättegod som la tredjerösten på henne i DL1.
Är hon?

Visst folk har godförklarats av konstiga saker men jag kan inte se att jag skulle sett @fio som absolut god utifrån det scenariot. Numera är folk misstänksamma mot allt.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 888
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar