Pippi på tivoli (Ulvlek)

Fast nu blir jag nojjig att qitis är god och fio spikar igen kistan för henne. Såklart letar väl alla efter onda och goda (även om man ligger lite lågt ifall man hittat en god när man själv är god).
Är det någon du vet är ond får du gärna upplysa om det? Det är alltid jobbigt i DL1.

Funderar lite på varför @qitis inte försvarar sig. Är det för att hon har är bybo eller för att hon sitter i lyan och vet att det kommer läggas en extra röst på nån annan? Men då blir det ju lottning i vilket fall? Känns lite väl kyligt...

Queenlilith röster på LenaH

då jag tycker hennes röst förklaring kändes lite tam? Såklart svårt vid första DL. Men skumt ändå.

DL1 21:00

18:07 hemlig röstar på Habina
19:09 Jfrelin röstar på Cirkus
20:15 cirkus röstar därmed på LenaH

20:16 Elo röstar på Jfrelin
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:22 Lobelia röstar på Habina
20:25 Klara röstar på hemlig
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:29 Habina röstar på qitis
20:33 LenaH röstar på cirkus

20:35 Qitis röstar på Lobelia
21:49
fio röstar på qitis
20:58 Queenlilith röster på LenaH

qitis 3

Habina 2
cirkus 2
Lobelia 2
LenaH 2
Jfrelin 1
hemlig 1

Av ingen annan anledning än att försöka rädda mig själv och av de jag ser har två röster så är det cirkus som är mest undandragen de andra är med och reagerar på röstningen så väljer därför att ändra min röst till henne
Qitis ändrar röst till cirkus

Kände mig inte heller bekväm med att lägga min röst där det redan fanns två röster. Hade vi varit längre inne i leken så. Av dom som har 1 röst så kändes LenaH mer skum för mig än Jfrelin i detta läget.

21:49
fio röstar på qitis

qitis 3

Habina 2
cirkus 2
Lobelia 2
LenaH 2
Jfrelin 1
hemlig 1
Tidsresenär fio som åkte till klockan 21.49 och röstade? 😂

20:49 fio röstar på qitis
20:59 Qitis ändrar röst till cirkus

qitis 3

cirkus 3
Habina 2
LenaH 2
Lobelia 1

Jfrelin 1
hemlig 1

Av ingen annan anledning än att försöka rädda mig själv och av de jag ser har två röster så är det cirkus som är mest undandragen de andra är med och reagerar på röstningen så väljer därför att ändra min röst till henne
Men du skrev ju tidigare idag att du inte hade nån åsikt om henne, typ.

OM du är god så kanske en sån sen röständring ställer till det i lyan i vart fall. Kanske inte den med dold röst han ändra.

Men du skrev ju tidigare idag att du inte hade nån åsikt om henne, typ.
Det stämmer. Jag motiverade det i ändringen. De andra med två röster utöver mig själv just då , Habina och Lobelia reagerade ju på röstningen och fios tredje röst på mig (liksom LenaH som då inte hade mer än en röst )
Så i valet där så valde jag cirkus

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 848
Senast: Lobelia
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare